زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ تلخ ۲ نوجوان سبزواری در استخر کشاورزی

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: ۲ نوجوان روستایی این شهرستان که به منظور شنا وارد استخر کشاورزی شده بودند، ‌جان خود را از دست دادند.
07 مرداد 1402
شناسه : 98455
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98455
257+
بالا
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار  گفت: ۲ نوجوان روستایی این شهرستان که به منظور شنا وارد استخر کشاورزی شده بودند، ‌جان خود را از دست دادند.

 حادثه 24 -   مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار  گفت: ۲ نوجوان روستایی این شهرستان که به منظور شنا وارد استخر کشاورزی شده بودند، ‌جان خود را از دست دادند.

محمد همتی عصر شنبه به افزود: این حادثه در نزدیکی روستای  افچنگ  از توابع بخش مرکزی سبزوار روی داد که تیم غواصی آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه بی احتیاطی و آشنا نبودن به فن شنا از عوامل اصلی غرق در استخرها و رودخانه‌ها است، تصریح کرد: تیم غواصی با پنج غواص و تجهیزات کامل در عملیاتی کمتر از نیم ساعت اجساد این ۲ نوجوان را از آب بیرون کشیدند.

طبق آیین نامه ایمنی مخازن آب و استخرها، فنس کشی، تهیه و استقرار پله پلاستیکی، جلیقه و تیوب نجات از جمله نکات ایمنی است که در هر استخر باید وجود داشته باشد.

همچنین کشیدن سیم خاردار بالای استخر، طناب‌کشی روی استخر، نصب تابلو هشدار در چهار طرف استخر از دیگر نکات ایمنی است که مالکان و بهره‌برداران کمتر بدان توجه می کنند.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعال هستند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر