زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جنازه پسر 22 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی+ عکس

رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در عملیات غواصان آتش نشانی خبر داد.
07 مرداد 1402
شناسه : 98451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98451
333+
بالا
رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در عملیات غواصان آتش نشانی خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد از کشف پیکر جوان غرق شده در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در عملیات غواصان آتش نشانی خبر داد.

آتشپاد سوم علی اخلاقی اظهار کرد: در پی اعلام به سامانه 125 مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به همراه آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 45و8 به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام کرد.

 وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد محل حادثه یک استخر ذخیره سازی آب کشاورزی مربوط به گلخانه بوده و جوانی 22 ساله که برای آب‌تنی‌کردن درون این استخر رفته و به دلیل نامعلومی غرق شده است.

آتشپاد سوم علی اخلاقی ادامه داد: غواصان آتش نشانی بدون تأمل و بی درنگ، وارد آب شدند و در کمتر از چند دقیقه جسم بی جان این مرد را از عمق این استخر کشف و از آب بیرون کشیدند.

رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد با بیان این که بلافاصله عملیات احیا برای بازگرداندن این جوان به زندگی آغاز شد، گفت: علیرغم تلاش امدادگران فوت این فرد توسط تکنسینهای اورژانس تایید گردید و تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه تلخ توسط نیروی انتظامی آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر