زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ اسرارآمیز 3 نفر در تهران

در جریان 3حادثه جداگانه، زنی جوان، دختری 13ماهه و مردی میانسال در پایتخت جانشان را ازدست دادند و پرونده مرگ آنها روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.
07 مرداد 1402
شناسه : 98421
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98421
265+
بالا
در جریان 3حادثه جداگانه، زنی جوان، دختری 13ماهه و مردی میانسال در پایتخت جانشان را ازدست دادند و پرونده مرگ آنها روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.

حادثه 24 - در جریان 3حادثه جداگانه، زنی جوان، دختری 13ماهه و مردی میانسال در پایتخت جانشان را ازدست دادند و پرونده مرگ آنها روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.

نخستین حادثه مربوط به مرگ زنی 37ساله بود که 2 فرزند  داشت. وقتی گزارش مرگ مرموز به قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران مخابره شد، تحقیقات آغاز و معلوم شد که متوفی در خانه خودش جان باخته  و نخستین کسی که با پیکر بی‌جان او مواجه شده شوهرش بوده است. وی در تحقیقات گفت: همسرم بیماری روحی و روانی داشت و احتمال می‌دهم که با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده است، چون چندبار سابقه خودکشی داشت که این امر به بستری‌شدن او در بیمارستان هم منجر شده بود. این مرد گفت: روز حادثه خواهرم هم مهمان ما بود. او شاهد است که من نقشی در مرگ همسرم ندارم. با وجود اینکه این مرد خودش را بی‌گناه می‌داند با توجه به اظهارات ضد‌و نقیض او در ادامه تحقیقات، به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

دومین قربانی دختری 13ماهه بود که از اهواز برای درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافته بود. به‌گفته خانواده‌اش وی حالش بد بود و ابتدا در بیمارستانی در اهواز بستری شد، اما خانواده وی از تیم درمانی و پزشک معالج راضی نبودند، به همین دلیل او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند اما دیگر دیر شده بود و دختر 13ماهه جانش را از دست داد. حالا خانواده او از تیم پزشکی بیمارستانی در اهواز که دخترشان در آنجا تحت درمان بود، شکایت کرده‌اند که پرونده برای رسیدگی به دادسرای اهواز فرستاده شد.

اما سومین قربانی که پرونده مرگ مرموز او در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است، مرد میانسالی بود که در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد. یک هفته از مرگ وی می‌گذشت و ساکنان ساختمان که متوجه بوی تعفن شده بودند موضوع را به پلیس و آتش‌نشانی خبر دادند. آنها پس از ورود به خانه با پیکر بی‌جان مرد تنها مواجه شدند که به‌گفته همسایه‌ها فرزندانش در خارج از کشور زندگی می‌کردند. با توجه به اینکه جسد متعفن شده، علت مرگ نیز مشخص نیست، به همین دلیل بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص‌کردن دلیل مرگ را صادر کرده است تا به‌زودی اسرار مرگ مرد تنها توسط تیم جنایی پایتخت رازگشایی شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر