زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف 109بسته مواد‌مخدر از معده 2قاچاقچی

2قاچاقچی مواد‌مخدر با بلعیدن 190بسته کوچک مواد‌مخدر قصد جابه‌جایی این محموله را داشتند اما هوشیاری مأموران پلیس باعث دستگیری‌شان شد.
04 مرداد 1402
شناسه : 98392
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98392
184+
بالا
2قاچاقچی مواد‌مخدر با بلعیدن 190بسته کوچک مواد‌مخدر قصد جابه‌جایی این محموله را داشتند اما هوشیاری مأموران پلیس باعث دستگیری‌شان شد.

حادثه 24 - 2قاچاقچی مواد‌مخدر با بلعیدن 190بسته کوچک مواد‌مخدر قصد جابه‌جایی این محموله را داشتند اما هوشیاری مأموران پلیس باعث دستگیری‌شان شد.

مأموران هنگ مرزی سرخس واقع در استان خراسان رضوی در جریان گشتزنی‌های مرزی به 2نفر مشکوک شدند. مأموران در بررسی وضعیت این افراد پی بردند که آنها قاچاقچیان مواد‌مخدر هستند و وضعیت‌شان نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد‌ مواد‌مخدر بلعیده‌اند. در این شرایط بررسی‌های دقیق‌تری در این‌باره انجام شد و مأموران موفق به خارج کردن 109بسته مواد‌مخدر به وزن یک کیلو و 900گرم شدند. سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این‌باره گفت: مواد‌مخدر کشف شده به شکل ماهرانه‌ای بسته‌بندی شده بود که خوشبختانه با هوشیاری همکارانم کشف و از معده ٢قاچاقچی خارج شد. به‌گفته او 2قاچاقچی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره با دستور قضایی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر