زمان مطالعه: 3 دقیقه

حکم اعدام در پرونده خیانت زن و شوهر متأهل

زن و مردی که به همسران خود خیانت کرده بودند، با افشای این رابطه پنهانی با مجازات سنگینی رو‌به‌رو شدند. قضات مرد جوان را به اعدام محکوم کردند. زن خیانتکار هم به شلاق و یک سال کار عام‌المنفعه محکوم شد.
04 مرداد 1402
شناسه : 98390
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98390
447+
بالا
زن و مردی که به همسران خود خیانت کرده بودند، با افشای این رابطه پنهانی با مجازات سنگینی رو‌به‌رو شدند. قضات مرد جوان را به اعدام  محکوم کردند. زن خیانتکار هم به شلاق و یک سال کار عام‌المنفعه محکوم شد.

 حادثه 24 - زن و مردی که به همسران خود خیانت کرده بودند، با افشای این رابطه پنهانی با مجازات سنگینی رو‌به‌رو شدند. قضات مرد جوان را به اعدام  محکوم کردند. زن خیانتکار هم به شلاق و یک سال کار عام‌المنفعه محکوم شد.

اوایل امسال مرد جوان که متوجه ارتباط همسرش و شوهر دخترخاله‌اش شده بود، با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران از آنها به خاطر خیانت شکایت کرد. شاکی در شکایت خود به قضات گفت: من و همسرم از دو سال قبل با هم اختلاف داشتیم که اختلاف‌مان این اواخر بیشتر شده بود. چند وقتی بود به رفتارهای مینا، همسرم مشکوک شده، او را زیر نظر گرفته بودم و حتی گوشی‌اش را چک کردم. به رازی پی بردم که باورش برایم سخت بود. مینا با سهراب، شوهر دخترخاله‌ام ارتباط داشت و از هم فیلم و عکس گرفته بودند.

پس از این شکایت و ارائه فیلم و عکس‌ها به دادگاه، سجاد منافی‌آذر، قاضی شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران حکم بازداشت این زن و مرد را صادر کرد. مینا در جلسه تحقیق منکر ارتباط با سهراب شد اما وقتی با مدارکی علیه خود رو‌به‌رو شد، ادعا کرد ارتباط‌شان در حد درددل بوده است. سهراب هم منکر ارتباط با مینا شد. این در حالی بود که شواهد حکایت از رابطه طولانی‌مدت این زن و مرد داشت به طوری که برای هم تولد گرفته بودند. با تکمیل تحقیقات، پرونده در شعبه یازدهم کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.

در این جلسه شوهر مینا گفت: قبول دارم که مدت‌ها بود با همسرم اختلاف داشته و با او ارتباطی نداشتم اما مینا حق نداشت خیانت کند.

همسر سهراب هم با شکایت از شوهرش گفت: ارتباط من و همسرم خوب بود و نمی‌دانم چرا به زندگی‌مان خیانت کرد.

در ادامه مینا و سهراب منکر ارتباط پنهانی شده و گفتند گاهی با هم صحبت می‌کردند. قضات دادگاه کیفری بعد از رسیدگی به پرونده، باتوجه اعترافات اولیه متهمان، فیلم و عکس‌های کشف‌شده از آنها و اظهارات همسران‌شان، سهراب را به اتهام زنای محصنه به اعدام محکوم کردند. مینا هم به تحمل ۱۰۰ضربه شلاق محکوم شد. قضات او را بابت مجازات تکمیلی به کار کردن در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش نظافت یکی از بیمارستان‌های تهران به مدت یک سال محکوم کردند..

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر