زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک کارگاه تولیدی در جاده خاوران طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
04 مرداد 1402
شناسه : 98384
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98384
209+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع حادثه حریق در یک کارگاه تولیدی در ساعت ۷:۰۶  صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها را به همراه نردبام هیدرولیکی و تانکر آب به محل حادثه واقع در جاده خاوران شهرک عباس‌آباد اعزام کرد. 

 وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که چندین سوله و کارگاه در مجاورت یکدیگر قرار گرفته و حریق در یکی از این سوله‌ها که حدود ۴۰۰ مترمربع مساحت داشت، رخ داده و در حال سرایت به سوله‌های دیگر است. 

ملکی با بیان اینکه اینکه محل حادثه یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک بود، گفت:‌ قسمتی از این کارگاه دارای یک نیمه طبقه بود که به نظر می‌رسد حریق از این قسمت آغاز شده و به دیگر بخش‌های سوله نیز سرایت کرده بود، به طوری که حرارت آتش سبب تغییر شکل سقف نیز شده و احتمال ریزش آن را افزایش داده بود. همچنین دود برخاسته از این حریق تا شعاع چند صدمتری از کانون حریق قابل مشاهده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:‌ در این شرایط آتش نشانان اقدامات خود برای مهار و اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کرده و دقایقی بعد موفق به مهار شعله‌های آتش شدند. پس از آن نیز شعله‌های آتش به طورکامل خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و خسارات جانی نداشت، گفت:‌آتش‌نشانان دقایقی پیش پس از اطفای کامل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر