زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله خونین شکارچیان غیرمجاز به محیط‌بان کرمانشاهی

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه جزئیات حادثه ضرب و شتم محیط بان وظیفه‌شناس کرمانشاهی توسط شکارچیان غیرمجاز را تشریح کرد.
03 مرداد 1402
شناسه : 98361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98361
203+
بالا
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه جزئیات حادثه ضرب و شتم محیط بان وظیفه‌شناس کرمانشاهی توسط شکارچیان غیرمجاز را تشریح کرد.

حادثه 24 - مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه جزئیات حادثه ضرب و شتم محیط بان وظیفه‌شناس کرمانشاهی توسط شکارچیان غیرمجاز را تشریح کرد.

احد جلیلیان با بیان اینکه ابتدای این ماجرا به زمستان سال گذشته برمی‌گردد که گزارش تخلف تعدادی شکارچی غیرمجاز در منقطه حفاظت شده امروله و دالاخانی داده می‌شود، گفت: بعد از تلاش پنج، شش ساعته محیط‌بانان، شکارچیان شناسایی و لاشه کل و بز و ادوات شکار از جمله اسلحه از آنها گرفته می‌شود.

 وی با بیان اینکه پرونده این تخلف در سیستم قضایی در دست پیگیری بود، افزود: روز گذشته (دوم مرداد) در جلسه دادگاه، این شکارچیان غیرمجاز محکوم می‌شوند و چون از محکومیت خود عصبانی بودند، مقابل دادگاه شهرستان صحنه، محیط بانی که در آن زمان در منطقه حضور داشته را ضرب و شتم می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه این افراد سه یا چهار نفر بودند که اکنون متواری هستند، عنوان کرد: محیط بان ۳۶ ساله، حمید رحیمی از ناحیه صورت، دست و گردن توسط این افراد آسیب داده، اما خوشبختانه اکنون حال وی مساعد است.

جلیلیان از پیگیری قضایی جدی این پرونده خبر داد و با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد، خاطرنشان کرد: این شکارچیان سابقه‌دار بوده و علاوه بر کرمانشاه، در همدان نیز تخلف شکار داشته‌اند.

وی اضافه کرد: مقرر شد رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادگستری قرار بگیرد.

به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، محیط بان حمید رحیمی که در گذشته محیط بان منطقه امروله و دالاخانی بوده بواسطه اینکه از نیروهای پرتلاش و توانمند محیط زیست محسوب می‌شود، از چندی قبل مسئول پناهگاه حیات وحش بیستون شده است.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر