زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقاومت مردی در مقابل زورگیران خشن به قیمت جانش تمام شد

زورگیران موتور‌سوار وقتی با مقاومت طعمه‌‌شان روبه‌رو شدند با چاقو جان او را گرفتند.
03 مرداد 1402
شناسه : 98354
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98354
243+
بالا
زورگیران موتور‌سوار وقتی با مقاومت طعمه‌‌شان روبه‌رو شدند با چاقو جان او را گرفتند.

حادثه 24 - زورگیران موتور‌سوار وقتی با مقاومت طعمه‌‌شان روبه‌رو شدند با چاقو جان او را گرفتند.

مأموران پلیس چند روز قبل 5عضو یک باند سرقت و زورگیری را دستگیر کردند که با پرسه زدن در خیابان‌ها سراغ رهگذران رفته و با تهدید قمه اموال قیمتی آنها مانند گوشی، طلا و پول‌هایشان را سرقت می‌کردند. اعضای این گروه چنانچه با مقاومت طعمه‌های‌شان مواجه می‌شدند با چاقو آنها را زخمی می‌کردند و در جریان بررسی‌های تخصصی معلوم شد که آنها سال گذشته در جریان یکی از سرقت‌های‌شان، جان مردی جوان را گرفته‌اند.

ماجرای سرقت مرگبار از این قرار بود که تابستان پارسال مردی با اورژانس تماس گرفت و گفت که فردی با ضربات چاقو مجروح شده و خون زیادی از وی رفته است. لحظاتی بعد آمبولانس اورژانس در محل حادثه که یکی از خیابان‌های تهران بود، حضور یافت. در آنجا مردی غرق در خون روی زمین افتاده بود. در این شرایط جوان مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد. در ادامه ماجرا به پلیس و کشیک جنایی پایتخت گزارش شد. وقتی مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند، شاهد جنایت گفت: من از دور مقتول را دیدم که در حال عبور از خیابان بود. ناگهان 5نفر که سوار بر 2 موتور بودند به سمت وی هجوم بردند. آنها چاقو داشتند و با تهدید از مقتول خواستند پول و وسایل باارزشش را به آنها بدهد. اما مقتول مقاومت کرد و به جدال با زورگیران پرداخت. همین موجب شد تا دزدان با چاقو ضربه‌ای به مقتول بزنند و اموالش را سرقت کنند. آنطور که من از دور صحنه را دیدم حدس می‌زنم که سارقان زورگیر، از اتباع افغان بودند.

با اظهارات شاهد ماجرا و به دستور قاضی پرونده، تحقیق از 5مجرم افغان که با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دستگیر شده بودند، ‌آغاز شد. هرچند که شواهد علیه آنها بود و سارقان دستگیر شده به زورگیری‌های سریالی اعتراف کردند اما قتل را گردن نگرفتند. متهمان به دستور قاضی پرونده، ‌برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر