زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان از چنگال آدم‌ربایان در نیشابور/ 4 متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نیشابور از عملیات ضربتی رهایی گروگان و دستگیری ۴ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
03 مرداد 1402
شناسه : 98349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98349
214+
بالا
فرمانده انتظامی نیشابور از عملیات ضربتی رهایی گروگان و دستگیری ۴ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی نیشابور از عملیات ضربتی رهایی گروگان و دستگیری ۴ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی گفت: ساعت ۳ و ۱۴ دقیقه بامداد یکم مردادماه گزارشی مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های نیشابور به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد. 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تهدید وارد خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودروی سمند، مرد ۴۴ ساله را با خودروی سواری خود برده‌اند.

این مقام انتظامی گفت : عاملان آدم‌ربایی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد از خانواده گروگان داشتند که به دلیل حساسیت پرونده، اتاق ویژه عملیات تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود متهمان اختلافات قبلی با گروگان خود داشته‌اند و با ردزنی‌های گسترده دریافتند آدم‌ربایان از شهرستان نیشابور متواری شده‌اند.

سرهنگ احمدی گفت: با اقدام‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان‌های خراسان رضوی شناسایی شد؛ با هماهنگی مرجع قضایی ۴ متهم دستگیر و فرد ربوده شده رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بی‌سیم دستی، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه عیار سنج سنگ‌های قیمتی، یک دستگاه قطب نما  کشف و خودرو سواری ساینا  توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور گفت: تحقیقات از متهمان با دستورات تخصصی مرجع قضائی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر