زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازگشت گروگان 17 ساله به آغوش خانواده در بختگان

فرمانده انتظامی بختگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه تیم عملیات این شهرستان، در کمتر از 24 ساعت آدم‌رباها دستگیر و گروگان 17 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
02 مرداد 1402
شناسه : 98340
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98340
190+
بالا
فرمانده انتظامی بختگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه تیم عملیات این شهرستان، در کمتر از 24 ساعت آدم‌رباها دستگیر و گروگان 17 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی بختگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه تیم عملیات این شهرستان، در کمتر از 24 ساعت آدم‌رباها دستگیر و گروگان 17 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ احمد رحمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در بیست و هفتم تیرماه سال جاری در یک سنگ‌بری در روستای  چاه سوار آقا ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بختگان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که جوانی 17 ساله از اتباع بیگانه توسط 6 نفر از سرنشینان دو خودرو پراید و تیبا (4 نفر اتباع بیگانه) به دلیل اختلافات شخصی مورد ربایش قرار گرفته شده است و به سمت شهرستان خرمبید متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی بختگان ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی محل اختفا فرد گروگان گرفته شده را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به خرمبید از توابع استان فارس اعزام و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی آن شهرستان فرد مذکور در حالی که در یک اتاقک در اطراف زمین‌های کشاوری نگهداری می‌شد را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: کارآگاهان زبده در کمتر از 48 ساعت موفق شدند در این خصوص هر 6 نفر گروگان‌گیر را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر