زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ یک کارگر درپی سقوط دیواره بتنی در خیابان کمیل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ یک کارگر درپی ریزش دیواره‌های بتنی در یک محل گودبرداری شده خبر داد. روز گذشته نیز برخورد بین مکانیکی با کمر یک کارگر منجر به مرگ او در یک پروژه ساختمانی شده بود.
02 مرداد 1402
شناسه : 98339
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98339
210+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ یک کارگر درپی ریزش دیواره‌های بتنی در یک محل گودبرداری شده خبر داد. روز گذشته نیز برخورد بین مکانیکی با کمر یک کارگر منجر به مرگ او در یک پروژه ساختمانی شده بود.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ یک کارگر درپی ریزش دیواره‌های بتنی در یک محل گودبرداری شده خبر داد. روز گذشته نیز برخورد بین مکانیکی با کمر یک کارگر منجر به مرگ او در یک پروژه ساختمانی شده بود.

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه تخریب دیوار در یک محل گودبرداری شده در ساعت ۱۵:۰۲ بعد از ظهر امروز در خیابان کمیل، خیابان کارون به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: حادثه در یک قطعه زمین گودبرداری شده به مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع رخ داده است. این زمین به عمق حدود پنج متر گودبرداری شده و یک کارگر مشغول کار بر روی یکی از دیوارهای بتنی واقع در ضلع شمالی آن بود که ناگهان بتن‌ها ریزش کرده و این کارگر زیر چندین قطعه بتن مدفون شد. 

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: این کارگر کاملا در زیرآوار مدفون شده بود، آتش‌نشانان با توجه به احتمال ریزش دوباره محل، همزمان با ایمن‌سازی محیط، عملیات خود برای جستجو و یافتن این کارگر از زیر آوار را آغاز کرده و دقایقی بعد با پیدا کردن پیکر این فرد، او را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی ادامه داد: با تحویل این کارگر ۲۲ ساله افغانستانی به عوامل اورژانس، علائم حیاتی این فرد مورد بررسی قرار گرفته و متاسفانه مشخص شد که به جان خود را از دست داده است. عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و محل حادثه را به عوامل انتظامی مستقر در آنجا تحویل دادند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر