زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئول حمله به ماموران پلیس‌راه است

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به این‌که «گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئول حمله به ماموران پلیس‌راه است» گفت: قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت.
02 مرداد 1402
شناسه : 98314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98314
248+
بالا
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به این‌که «گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئول حمله به ماموران پلیس‌راه است» گفت: قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت.

حادثه 24 - معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به این‌که «گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئول حمله به ماموران پلیس‌راه است» گفت: قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت.

سیدمجید میراحمدی در واکنش به حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان و شهادت چهار نفر از ماموران پلیس راه، گفت: گروه تروریستی جیش الظلم این اقدام تروریستی را انجام داده و قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت و پاسخ سختی به آن‌ها می‌دهند.

 

 وی ادامه داد: قبلا به دولت پاکستان تاکید کردیم که این افراد نباید در پاکستان ماوایی داشته باشند و از خاک این کشور دست به چنین جنایتی بزنند ولی خود دولت پاکستان هم متاثر از این وضعیت است و مقداری کنترل لازم در این مناطق ندارند ولی این قابل قبول نیست.

روز گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: لحظاتی قبل بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان سه نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شده بود که بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

به گزارش پلیس اسامی شهدا به شرح ذیل است: در این حادثه تروریستی مهدی الله پور، رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر