زمان مطالعه: 3 دقیقه

حکم اعدام عامل تجاوز به دختر جوان در پنت‌هاوس زعفرانیه شکسته شد

پسر جوان که متهم است دختر جوانی را مورد تجاوز قرار داده با شکسته شدن حکم اعدامش برای دومین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
02 مرداد 1402
شناسه : 98311
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98311
466+
بالا
پسر جوان که متهم است دختر جوانی را مورد تجاوز قرار داده با شکسته شدن حکم اعدامش برای دومین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

حادثه 24 - پسر جوان که متهم است دختر جوانی را مورد تجاوز قرار داده با شکسته شدن حکم اعدامش برای دومین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

تحقیقات جنایی در این پرونده از شهریور سال گذشته و با شکایت دختر جوانی از پسر آزارگری در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

دختر ۲۵‌ساله‌ای به نام سیما به ماموران گفت‌: چند روز قبل بعد از کار راهی مطب دندانپزشکی در خیابان اندرزگو شدم‌. در مقابل مطب ایستاده بودم که تا نوبتم شود که راننده یک خودروی بی‌ام‌و به من ابراز علاقه کرد. بی‌اعتنا به درخواستش به مطب رفتم‌. یک ساعت بعد که برگشتم، پسر جوان هنوز مقابل مطب بود‌. خواست سوار شوم تا بیشتر آشنا شویم. قبول کردم و بعد از سوارشدن، به او گفتم گوشی‌ام خاموش شده و باید زود به خانه بروم تا خانواده‌ام نگران نشوند. پیشنهاد داد به خانه‌شان که در همان محله بود برویم و گوشی‌ام را شارژ کنم. قبول کردم و وقتی به خانه رسیدیم برایم شربت آورد که با خوردن آن حالم بد شد و پسر جوان به من حمله کرد و بدون توجه به التماس‌هایم آزارم داد. حتی سرم به لبه تخت برخورد کرد. او بعد از تعرض، من را در حوالی خانه‌مان رها کرد و رفت. پس از این شکایت پرونده به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان ارسال و پسر جوان به نام شهروز با دستور قضایی بازداشت شد‌.

پسر جوان با انکار ادعای این دختر گفت‌: سیما با میل خودش با من ارتباط برقرار کرد و اجبار و تعرضی در کار نبود.

اواخر سال گذشته به این پرونده رسیدگی شد که سیما در این جلسه با تکرار شکایتش گفت‌: شهروز بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد و فقط برای او قصاص می‌خواهم.

سپس شهروز در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت‌: سیما سه بار به پنت‌هاوس من در زعفرانیه آمد و با هم ارتباط داشتیم. یک بار هم در خانه مادرم ارتباط داشتیم‌. آخرین بار ادعا کرد گوشواره‌اش که ۳۰۰میلیون تومان ارزش داشته در خانه من گمشده است‌. خواست پول گوشواره را بدهم که وقتی قبول نکردم این شکایت را مطرح کرد. او قصد اخاذی به بهانه گوشواره را داشت اما وقتی موفق نشد، این ادعای دروغ را مطرح کرد تا انتقام بگیرد. قضات دادگاه کیفری یک استان تهران پس از رسیدگی به این پرونده حکم اعدام شهروز را به اتهام تجاوز به عنف صادر کرد که با اعتراض متهم به حکم مجازاتش، پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد‌. قضات دیوان‌عالی کشور، این حکم را شکسته و پرونده را برای رسیدگی دوباره و رفع برخی نواقص به دادگاه ارسال کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر