زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله تروریستی در محور ‌خاش ـ تفتان/ 4 تن از کارکنان پلیس ترور شدند+ تصاویر و اسامی شهدا

در پی حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش ـ تفتان تعداد 4 نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر نیز مجروح شد.
01 مرداد 1402
شناسه : 98281
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98281
424+
بالا
در پی حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش ـ تفتان تعداد 4 نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر نیز مجروح شد.

 حادثه 24 - در پی حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش ـ تفتان تعداد 4  نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر نیز مجروح شد.

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تروریست‌های کور‌دل به صورت کاملا بزدلانه اقدام به ترور مأموران گشت پلیس راه که در حین انجام وظیفه بودند کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این گزارش می‌افزاید: تروریست‌ها امروز با کمین در مسیر خودروی پلیس راه خاش به تفتان‌، سمند پلیس راه را به رگبار بستند.

در این حادثه تروریستی استواریکم محمد رضا اسماعیلی، استواریکم رضا شیخی، استواریکم حسن وحیدی و ستوانیکم مهدی الله‌پور به فیض شهادت نائل آمدند.

پس این حمله تروریستی، تیم‌های تخصصی پلیس برای بررسی دقیق موضوع ‌در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و تحقیقات خود را آغاز شده است.

پلیس سیستان و بلوچستان نیز در اطلاعیه‌ای کرد که این اقدام ناجوانمردانه حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند و درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌ها خواهیم داد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر