زمان مطالعه: 5 دقیقه

قتل هولناک دختر 8 ماهه به دست پدر سنگدل/ پدر و مادر قتل را گردن یکدیگر می‌اندازند

مردی که متهم است با کتک زدن دختر هشت ماهه‌اش، باعث مرگ او شده در جلسه دادگاه منکر قتل شد و ادعا کرد همسرش دخترشان را کتک می‌زده است.
01 مرداد 1402
شناسه : 98264
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98264
318+
بالا
مردی که متهم است با کتک زدن دختر هشت ماهه‌اش، باعث مرگ او شده در جلسه دادگاه منکر قتل شد و ادعا کرد همسرش دخترشان را کتک می‌زده است.

حادثه 24 - مردی که متهم است با کتک زدن دختر هشت ماهه‌اش، باعث مرگ او شده در جلسه دادگاه منکر قتل شد و ادعا کرد همسرش دخترشان را کتک می‌زده است.

آبان سال گذشته زنی در تماس با اورژانس پردیس برای نجات جان دختر هشت ماهه‌اش درخواست کمک کرد‌. یک تیم از امدادگران سریع خود را به خانه این زن رسانده و با معاینه دخترش به نام مریم متوجه مرگ او شدند. با توجه به وجود آثار کبودی روی بدن دختر هشت ماهه، موضوع را به پلیس گزارش کردند. در ادامه با دستور قضایی پیکر مریم برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. سینا، پدر دختر‌بچه در تحقیقات گفت‌: دخترم امروز از روی تخت افتاد و کبودی‌ها مربوط به آن است. در خانه حالش بد شد و سریع با اورژانس تماس گرفتیم و درخواست کمک کردیم اما دخترم فوت شد. کارشناسان پزشکی قانونی بعد از چند روز اعلام کردند کودک بر اثر ضربه‌های متعدد و شکستگی جان باخته است. با افشای این موضوع پدر و مادر مریم احضار شده و تحقیقات از آنها آغاز شد. فریبا مادر دختربچه در بازجویی‌ها همسرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و گفت‌: سینا قاتل دخترمان است‌. او شیشه مصرف می‌کند و چند ساعت قبل از مرگ دخترمان او را کتک زد‌. همین کتک‌های همسرم باعث مرگ او شد. این در حالی بود که سینا منکر قتل دخترش شد و گفت : طوری مریم را کتک نزدم که باعث مرگش شود. با شکایت فریبا از همسرش و تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست و برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در ابتدای این جلسه که به ریاست قاضی علی دلداری و با حضور قاضی ناصر راهی برگزار شد، مادر مریم با شکایت از همسرش گفت‌: دیه دخترم را می‌خواهم.

رئیس دادگاه در ادامه از فریبا خواست روز حادثه را شرح دهد. زن جوان با قرار گرفتن در جایگاه گفت‌: شب حادثه در حال درست کردن شام بودم که متوجه شدم دوباره مریم را طوری کتک زده که نفسش بالا نمی‌آمد‌. بچه را بغل کردم که بعد از چند دقیقه حالش خوب شد. دوباره صدای جیغ مریم را شنیدم. وقتی بیرون آمدم مریم دیگر نفس نمی‌کشید. از سینا خواستم با اورژانس تماس بگیرد که گفت نیازی نیست و خودم حالش را خوب می‌کنم اما دخترمان مرد.

رئیس دادگاه‌: در گزارش پلیس آمده روی دیوار آثار خون دیده شده‌. این خون متعلق به دخترتان است؟

فریبا : یک‌بار دخترمان را کتک ‌زد و خون او روی دیوار پاشید.

قاضی دلداری سپس با تفهیم اتهام به سینا از او خواست از خود دفاع کند‌. مرد جوان وقتی در جایگاه قرار گرفت، اتهامش را رد کرد و گفت‌: کارشناس تعمیر تجهیزات پزشکی هستم‌. نمی‌دانم چرا همسرم این حرف‌ها را می‌زند‌. من ضربه‌ای که کشنده باشد به دخترم نزدم‌. شاید آرام با پشت دست به پوشک مریم زده باشم اما ضربه محکم نبود.

رئیس دادگاه: عکس‌های دختر‌بچه را به متهم نشان داد و گفت‌: اگر تو نوزاد را نزدی چه کسی این بلا را سر او آورده و کتکش زده؟

سینا‌: چند بار وقتی به خانه آمدم متوجه شدم فریبا دخترمان را کتک زده‌. او در توجیه کارش می‌گفت، مریم شلوغ کرده و او مجبور شده تنبیه‌اش کند‌. به او تذکر دادم و خواستم دیگر دخترمان را کتک نزند.

رئیس دادگاه‌: پسر کوچک شما در تحقیقات عنوان کرده شاهد کتک‌زدن خواهرش از سوی شما بوده، در این باره چه توضیحی داری؟

سینا: پسرمان خیلی به مادرش وابسته است‌. فکر کنم کمی دروغگو شده و برای رضایت مادرش این حرف‌ها را زده است .

رئیس دادگاه‌: در تحقیقات به دروغ گفته بودی، سال‌هاست پاک هستی اما بعد مشخص شد به شیشه معتادی.

سینا: اعتیاد ندارم . ۱۸ سال است پاک هستم‌. فقط وقتی ذهنم خسته می‌شود و نیاز به تمرکز دارم، متادون می‌خورم.

متهم به قتل در آخرین دفاع هم منکر قتل دخترش شد.

​​​​​​​قضات دادگاه پس از شنیدن شکایت مادر مریم و دفاعیات پدر مریم، برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و سینا را به ۱۰ سال حبس و پرداخت نصف دیه محکوم کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر