زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرنوشت نامعلوم علی منصوری در رودخانه هراز

یک هفته از ناپدید شدن علی منصوری در رودخانه جاده هراز روستای آب‌اسک می‌گذرد. پسربچه ۹ساله‌ای که همراه خانواده‌اش برای تفریح به این منطقه رفته بود اما به درون رودخانه سقوط کرد و با وجود جست‌وجوی نیروهای امدادی، تاکنون هیچ نشانه‌ای از او پیدا نشده است.
31 تیر 1402
شناسه : 98231
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98231
384+
بالا
یک هفته از ناپدید شدن علی منصوری در رودخانه جاده هراز روستای آب‌اسک می‌گذرد. پسربچه ۹ساله‌ای که همراه خانواده‌اش برای تفریح به این منطقه رفته بود اما به درون رودخانه سقوط کرد و با وجود جست‌وجوی نیروهای امدادی، تاکنون هیچ نشانه‌ای از او پیدا نشده است.

حادثه 24 - یک هفته از ناپدید شدن علی منصوری در رودخانه جاده هراز روستای آب‌اسک می‌گذرد. پسربچه ۹ساله‌ای که همراه خانواده‌اش برای تفریح به این منطقه رفته بود اما به درون رودخانه سقوط کرد و با وجود جست‌وجوی نیروهای امدادی، تاکنون هیچ نشانه‌ای از او پیدا نشده است. حالا تمام امید خانواده به جست‌وجوهای ادامه‌دار خود، فضای مجازی و بنرهایی است که ماجرای گم شدن علی را در آن شرح داده‌اند تا شاید سرنخی از او پیدا شود.

شنبه ۲۴ تیر علی همراه با مادر، خواهر بزرگ‌تر و دایی‌اش تصمیم گرفتند برای تفریح از تهران به شمال‌ کشور بروند. پدر آن روز کار داشت و نتوانست ایشان را همراهی کند، برای همین خودشان راهی سفر شدند. ساعت حوالی ۹ و ۱۰ صبح بود که کنار رودخانه اتراق کردند و صبحانه خوردند. پس از صرف صبحانه، علی که حسابی از فضای سبز اطراف و دیدن امواج خروشان رودخانه به‌وجد آمده بود، به سمت آن رفت تا نزدیکی‌هایش بازی کند، ولی به محض نزدیک شدن به آب، در یک لحظه پایش لغزید و داخل رودخانه سقوط کرد. خواهر ۲۲ ساله علی که شاهد حادثه بود، بی‌معطلی وارد آب شد تا برادر کوچک‌ترش را نجات دهد، اما شدت آب آن‌قدر زیاد بود که نتوانست و علی را آب برد. حالا خواهر بزرگ‌تر در معرض خطر بود و این بار دایی به دل رودخانه زد، دست خواهرزاده‌اش را گرفت او را از آب بیرون کشید. آنها با هلال‌احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. به گفته عموی علی، امدادگران هلال‌احمر، سایر نیروهای امدادی و گروه‌های مردمی سه روز تمام منطقه را گشتند، ولی هیچ سرنخی پیدا نکردند: «یک هفته از این اتفاق می‌گذرد. روزی که علی گم شد، تیشرت سفید و شلوار سرمه‌ای پوشیده بود اما در مدت جست‌وجو حتی تکه‌ای از لباس او را پیدا نکردیم. در حال حاضر، جست‌وجو توسط نیروهای امدادی تمام شده و خودمان به شکل خانوادگی تجسس را ادامه می‌دهیم. یک جورهایی دیگر از آب ناامید شده‌ایم. ما احتمالات مختلفی برای شرایط علی می‌دهیم و البته تمام اینها حدس و گمان است. فکر می‌کنیم علی شاید بیهوش شده و کسی او را از آب گرفته باشد یا دچار فراموشی شده است، هر احتمالی وجود دارد. حالا هم علاوه‌بر پخش عکس علی در فضای مجازی، بنرهای بزرگ و اعلامیه با مژدگانی در منطقه حادثه نصب کرده‌ایم تا اگر کسی از علی خبر داشت، به ما اطلاع دهد. از روزی که علی مفقود شده، نه ما و نه خانواده علی حال و روز خوشی نداریم و حال‌مان بسیار بد است. امیدوارم اگر کسی از وضعیت علی خبر داشت، به دل ما و پدر و مادر علی رحم کند و زودتر به ما اطلاع دهد.»

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر