زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشته شدن پسرعموی قاتل وحید مرادی در درگیری خیابان 17 شهریور

پسرعموی سعید، جوانی که در جریان درگیری در زندان رجایی شهر وحید مرادی از افراد سابقه دار را به قتل رسانده بود در درگیری خونین خیابان 17 شهریور به قتل رسید.
30 تیر 1402
شناسه : 98210
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98210
507+
بالا
پسرعموی سعید، جوانی که در جریان درگیری در زندان رجایی شهر وحید مرادی از افراد سابقه دار را به قتل رسانده بود در درگیری خونین خیابان 17 شهریور به قتل رسید.

حادثه 24 - پسرعموی سعید، جوانی که در جریان درگیری در زندان رجایی شهر وحید مرادی از افراد سابقه دار را به قتل رسانده بود در درگیری خونین خیابان 17 شهریور به قتل رسید.

بامداد امروز جمعه 30 تیرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان سوم شعبان، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی از طریق تماس تلفنی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد حدودا 28 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه عمیق چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های بیشتر نیز نشان می‌داد، مقتول پسرعموی قاتل وحید مرادی بوده و به همراه دوستش از یک درگیری در خیابان 17 شهریور  به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بدین ترتیب دوست مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مقتول ترک موتورسیکلت من نشسته بود و در حال حرکت بودیم که ناگهان به دلیل رانندگی پرخطر یک موتورسیکلت 2 ترک دیگر با سرنشینان آن  مشاجره لفظی پیدا کردیم و درگیر شدیم؛ ناگهان مرد جوانی که ترک موتورسیکلت مورد نظر نشسته بود به مقتول حمله کرد و با یک ضربه چاقو او را به قتل رساند.

شاهد این جنایت ادامه داد: عاملان این درگیری مرگبار پس از چاقوکشی بلافاصله فرار کردند؛ من هم که متوجه جراحت عمیق دوستم شده بودم، بلافاصله او را سوار موتورسیکلت خود کردم و راهی بیمارستان شدم اما او در راه بی‌هوش شد و نهایتا فوت کرد.

 پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه قتل، قاضی جنایی به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عاملان این جنایت را شناسایی و سپس  با کسب مجوزهای لازم قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری عاملان این جنایت همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر