زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قمه کشی مقابل زندان مرکزی زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عاملان قمه کشی بلوار عاصم زنجانی خبر داد و گفت: این افراد با قمه کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت مردم شدند.
29 تیر 1402
شناسه : 98204
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98204
299+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عاملان قمه کشی بلوار عاصم زنجانی خبر داد و گفت: این افراد با قمه کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت مردم شدند.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عاملان قمه کشی بلوار عاصم زنجانی خبر داد و گفت: این افراد با قمه کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت مردم شدند.

ایرج خانی پور روز پنج شنبه گفت: روز گذشته در پی تجمع تعدادی افراد معلوم الحال در انتهای بلوار عاصم زنجانی مقابل زندان مرکزی بلافاصله واحد گشت خودرویی به محل اعزام شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با رسیدن واحد گشت به محل مشاهده شد یک نفر با دردست داشتن یک قبضه قمه و تخریب یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سمند اقدام به قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت می‌کند که به محض رسیدن مأموران از طریق یک دستگاه سواری پژو از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی، متهمین متواری که سه نفر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی و پلیسی در سطح شهر دستگیر شدند.

خانی پور با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و موارد ممنوعه از این سه نفر اظهار داشت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهمین به جرم تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد و … تحویل مقام قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح زلزال در سطح استان تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباشی که بخواهند از قانون تخطی کنند با اقتدار برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر