زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان سرقت مسلحانه از مغازه ای در کهریزک با دستگیری عامل اصلی سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه در محدوده کهریزک خبر داد.
28 تیر 1402
شناسه : 98185
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98185
219+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه در محدوده کهریزک خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه در محدوده کهریزک خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مغازه در محدوده کهریزک در تیر امسال توسط چهار سرنشین یکدستگاه خودرو پژو ۲۰۷ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و تیمی زبده از کارآگاهان آن پلیس به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

 وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی های علمی و تخصصی و جمع آوری آثار و مدارک بجامانده از عاملان سرقت در نهایت ۲۶ تیر ماه سال جاری موفق شدند هویت و محل حضور یک نفر عامل اصلی باند را که در این سرقت دست داشته را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی های لازم در این خصوص انجام پذیرفت، تصریح کرد: روز گذشته تیم عملیات پلیس آگاهی به مخفیگاه متهم که در یکی از شهرستان های اطراف بود اعزام شده و متهم را که با حمله به سمت ماموران قصد متواری شدن از آنجارا داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد که به همراه متهم به مقر پلیس انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم ۳۸ ساله در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر