زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات قتل در عروسی زرند کرمان

درپی درگیری ایجاد شده بین تعدادی ازافراد حاضردرجشن عروسی اتباع افغانستانی مقیم زرند، یک جوان از ناحیه سینه با ضربات چاقو مجروح شد،که هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.
28 تیر 1402
شناسه : 98158
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98158
453+
بالا
درپی درگیری ایجاد شده بین تعدادی ازافراد حاضردرجشن عروسی اتباع افغانستانی مقیم زرند، یک جوان از ناحیه سینه با ضربات چاقو مجروح شد،که هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

 حادثه 24 - درپی درگیری ایجاد شده بین تعدادی ازافراد حاضردرجشن عروسی اتباع افغانستانی مقیم زرند، یک جوان از ناحیه سینه با ضربات چاقو مجروح شد،که هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندکرمان درتشریح این جنایت توضیح داد:به دنبال اعلام وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل درمراسم جشن عروسی دوشنبه شب اتباع  خارجی ، بلافاصله گروهی از نیروهای انتظامی پلیس آگاهی راهی  محل حادثه شدندکه  با حضور ماموران در محل وقوع جرم  و بررسی های اولیه  و میدانی صحنه، مشخص شد یک نفر در جریان یک نزاع بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده است و ضارب هم پس از ارتکاب جرم به همراه دیگر همدستانش از صحنه جنایت فرار کرده اند .

سرهنگ صمدا... ترابی  ادامه داد:با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای  پلیس آگاهی و با بررسی میدانی و بر اساس شواهد موجود هویت قاتل را که  از مهاجران افغانستانی بود، شناسایی کردند و در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی خوشبختانه قاتل و  چهار  نفر از عوامل نزاع را در کمتر از یک ساعت از زمان وقوع قتل در دوعملیات ضربتی شناسایی  و با  هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: این افراد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود به سبب بالا گرفتن تنش در یک نزاع  اعتراف کردند  و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر