زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط مرگبار مرد کوهنورد در ارتفاعات دربند

یک مرد کوهنورد در ارتفاعات دربند قبل از مهاجرت به اروپا بر اثر سقوط فوت کرد.
26 تیر 1402
شناسه : 98137
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98137
338+
بالا
یک مرد کوهنورد در ارتفاعات دربند قبل از مهاجرت به اروپا بر اثر سقوط فوت کرد.

  

حادثه 24 - یک مرد کوهنورد در ارتفاعات دربند قبل از مهاجرت به اروپا بر اثر سقوط فوت کرد.

ساعت 16 جمعه هجدهم فروردین‌ماه امسال، چند کوهنورد که در ارتفاعات دربند حضور داشتند جسد مرد جوانی را در مکانی صعب‌العبور مشاهده و خیلی زود موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 122 دربند، مأموران پلیس کوهستان و امدادگران آتش‌نشانی با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدوداً 30ساله‌ای مواجه شدند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی براثر سقوط جان خود را از دست داده است.

تیم جنایی در نخستین گام به‌سراغ کوله‌پشتی متوفی رفتند و متوجه شدند او در شهرستان فسا در استان فارس زندگی می‌کرده است؛ همچنین گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت با توجه به اینکه صورت مرد جوان توسط حیوانات و حادثه سقوط متلاشی شده، مدت زمان زیادی از مرگ وی گذشته است.

مأموران پلیس پس از 8 ساعت تلاش موفق شدند جسد را از ارتفاعات صعب‌العبور دربند به پایین انتقال دهند و کارآگاهان پس از پایان تحقیقات، توسط قاضی جنایی مأموریت پیدا کردند بررسی‌ها را در رابطه با این حادثه آغاز کنند.

مرگ مرد جوان قبل از سفر به اروپا

پس از شناسایی خانواده متوفی تحقیقات تکمیلی نشان داد، پسر جوان که به کوهنوردی علاقه‌مند بوده برای پیدا کردن شغل از فسا به تهران آمده و قصد داشته با کسب درآمد برای مهاجرت به دانمارک اقدام کند اما بر اثر سقوط از ارتفاع فوت کرده است.

در ادامه مشخص شد، خانواده متوفی که به صورت مداوم با پسر خود در تماس نبوده، از انتشار اخبار کشف جسد وی در کوه‌های دربند در رسانه‌ها از حادثه مطلع شدند و برای سیرمراحل قانونی به تهران آمدند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر