زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری اعضای باند زورگیری از نوجوانان هنگام سرقت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند‌، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.
26 تیر 1402
شناسه : 98133
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98133
307+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند‌، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 مرد جوان که از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند‌، خبر داد و گفت متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: بامداد بیست و ششم تیرماه عملیات کلانتری 108 نواب در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان هاشمی تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. متهمان در همین حین به طرف جوانی 24 ساله حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند که با اقدام به موقع ماموران موفق به این‌کار نشده و به سرعت از محل گریختند.

 این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان 35 تا 37 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار کردند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

  آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر