زمان مطالعه: 1 دقیقه

علت درگیری دسته جمعی در ساوه چه بود؟/ 4 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس ۴ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند.
26 تیر 1402
شناسه : 98115
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98115
166+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس ۴ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس ۴ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی‌آبادی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی تماس شهروندان ساوجی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی پاسگاه یل آباد برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد ۴ نفر به دلیل اختلافات قبلی، با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و شتم و مضروب کردن همدیگر می کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: با حضور به موقع پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عوامل نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

عیسی‌آبادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار کرد: با حضور به موقع و واکنش سریع مأموران انتظامی آرامش در روستا برقرار شد.

وی با اشاره به معرفی عاملان نزاع و درگیری به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر