زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش‌سوزی در خیابان اکباتان تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش‌سوزی مغازه‌ای در پاساژ 5 طبقه‌ در خیابان اکباتان خبر داد.
24 تیر 1402
شناسه : 98059
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98059
169+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش‌سوزی مغازه‌ای در پاساژ 5 طبقه‌ در خیابان اکباتان خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش‌سوزی مغازه‌ای در پاساژ 5 طبقه‌ در خیابان اکباتان خبر داد.

سید جلال ملکی در این خصوص اظهار کرد: ساعت 12 و 38 دقیقه ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی پاساژی در یک ساختمان تجاری در خیابان اکباتان، خیابان ناظم الاطبا جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در طبقه آخر یک پاساژ 5 طبقه، مغازه‌ای که به انبار لوازم یدکی در حجم زیاد تبدیل شده بود دچار آتش‌سوزی شده اما نکته مهم این بود که این مغازه به سیستم اعلام و اطفا حریق مجهز بود و سیستم به صورت خودکار مشغول اطفا حریق شده بود، همچنین همسایه مغازه با استفاده از خاموش‌کننده‌ دستی مشغول به عملیات اطفا آتش شده که در ادامه و با ورود آتش‌نشانان آتش به صورت کامل اطفا می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر این پاساژ دارای سیستم اعلام و اطفا حریق نبود، شاهد حادثه سنگینی بودیم اما این حادثه با کمترین خسارت مهار شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر