زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجرم فراری هنگام ورود به کشور در اصفهان به دام افتاد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
24 تیر 1402
شناسه : 98057
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98057
397+
بالا
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمت الله طاهر پور اظهار داشت: مأموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد در سال ۹۲ به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت خانمی را مجروح و پس از رها کردن وی به صورت غیر قانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شده و مدت ۱۰ سال در کشور اتریش اقامت داشته و با اخذ ویزای جهانگردی به مدت اقامت ۹۰ روزه وارد ایران شده بود که با هوشیاری مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود معترف شد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد مذکور به جرم مجروح کردن یک شهروند و همچنین خروج غیر قانونی از کشور با هویت جعلی با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر