زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش قرص‌های سقط جنین در تهران/ دستگیری زنی که فروشنده اصلی بود

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری دو فروشنده قرص‌های سقط جنین و کشف صدها قرص از این افراد خبر داد.
23 تیر 1402
شناسه : 98009
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98009
255+
بالا
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری دو فروشنده قرص‌های سقط جنین و کشف صدها قرص از این افراد خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری دو فروشنده قرص‌های سقط جنین و کشف صدها قرص از این افراد خبر داد.

سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال دریافت خبری در خصوص فروش قرص‌های غیرمجاز سقط جنین در فضای مجازی  و حوزه غرب استان تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتای غرب استان تهران قرار گرفت و آنان با بررسی سایت‌ها و صفحات مورد نظر از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند. 

وی افزود:  در ادامه ماموران با استفاده از روش‌های پلیسی و انتظامی نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در حین تحویل دارو دستگیر و به مقر پلیس فتای غرب استان تهران منتقل کردند. 

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرد که داروهای سقط جنین را از زنی در تهران خریداری کرده و در مناطق مختلف استان تهران به فروش رسانده است.

موسوی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی این زن نیز در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، اظهارکرد: همچنین محل دستگیری این زن نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۶۹۰ حب  قرص سقط جنین کشف و ضبط شد. 

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده نیز به جرم خود اعتراف کرد، گفت:‌ برای هر دو متهم پرونده‌های جداگانه تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر