زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات حکم توماج صالحی از زبان رئیس دادگستری اصفهان

رییس کل دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به ۶ سال و سه ماه حبس به علاوه مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.
21 تیر 1402
شناسه : 98003
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98003
313+
بالا
رییس کل دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به ۶ سال و سه ماه حبس به علاوه مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.

حادثه 24 -  رییس کل دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به ۶ سال و سه ماه حبس به علاوه مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.

رییس کل دادگستری  اصفهان با اشاره به پیگیری و نظارت دادگستری بر روند تشکیل پرونده، تحقیقات مقدماتی و رسیدگی ابتدایی به پرونده توماج صالحی گفت: دادرسی، با قاطعیت و بی‌طرفی انجام شد و متهم، طبق قانون، مجاز به داشتن وکیل بوده که از وکیل تعیینی هم استفاده کرده است.

حجت‌الاسلام جعفری عناوینِ اتهامی متهم را که در کیفرخواست ذکر شده بود، ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸ عنوان اتهامی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در ۶ عنوان دیگر، دادگاه، طبق قانون، مجازات تعیین کرده است.

رییس دستگاه قضایی استان توضیح داد: جمع کل محکومیت توماج صالحی در ۶ عنوان اتهامی، ۱۸ سال و سه ماه حبس، پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی، تحمل چهل ضربه شلاق (به دلیل اِخلال در نظم عمومی) و اِعمال مجازات‌های تکمیلی بوده است؛ اما، با توجه به تعدد جرم و تعدد مجازات، طبق قانون، مجازاتِ اَشد به علاوه یک چهارم، یعنی پنج سال حبس به علاوه یک سال و سه ماه حبس و به عبارتی، جمعا، ۶ سال و سه ماه حبس در این پرونده برای متهم در نظر گرفته شد.

او  در ادامه، به مجازات ۶ ماه حبس تعلیقی متهم در پرونده‌ای دیگر که در سال ۱۴۰۰ تشکیل شده بود، اشاره کرد و گفت: در آن پرونده، به دلیل عدم انقضای مدت تعلیق، پس از قطعیت حکم، این ۶ ماه حبس نیز به شش سال و سه ماه اضافه خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری در پایان به مجازات‌های تکمیلی توماج صالحی نیز اشاره کرد و گفت: مجازات‌های تکمیلی متهم شامل دو سال ممنوعیت خروج از کشور، دو سال ممنوعیت از انجام فعالیت‌های مرتبط با موسیقی و الزام به حضور در کارگاه‌ها و کلاس‌های مهارت زندگی است که زیر نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم برگزار می‌شود.

 آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر