زمان مطالعه: 3 دقیقه

همدستی پدر و پسر برای قتل شریک/ آنها مرد جوان را در پراید سوزاندند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که پس از قتل یک جوان خودروی سواری پراید او را در زیرگذر جاده اصفهان _کاشان به آتش کشیده و متواری شده بودند خبر داد.
21 تیر 1402
شناسه : 97990
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97990
270+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که پس از قتل یک جوان خودروی سواری پراید او را در زیرگذر جاده اصفهان _کاشان به آتش کشیده و متواری شده بودند خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که پس از قتل یک جوان خودروی سواری پراید او را در زیرگذر جاده اصفهان _کاشان به آتش کشیده و متواری شده بودند خبر داد.

حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: نیمه شب هفتم خرداد ماه سال جاری یک مورد آتش‌سوزی خودرو در زیرگذر جاده اصفهان–کاشان به ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اطلاع داده شد بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری پراید همراه بر اثر برخورد با دیواره زیر گذر آتش گرفته و به طور کامل سوخته و راننده آن نیز براثر سوختی شدید فوت کرده است.

وی افزود: در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر در صحنه حضور یافته و پس از بررسی دقیق حادثه پی به صحنه‌سازی و تعمدی بودن آتش‌سوزی خودرو بردند.

ترکیان گفت: با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی دقیق و علمی صورت گرفته بر روی آن مشخص شد راننده که جوانی ۳۰ ساله و ساکن اصفهان است پیش از آتش گرفتن خودرو به وسیله اسلحه جنگی کشته شده است پس از به دست آمدن این اطلاعات ، بلافاصله دستگیری  عاملان جنایت مذکور در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری آثار و ادله لازم و کنار هم قرار دادن مستندات پس از ۴۰ روز تلاش دریافتند که قتل توسط شریک مقتول و پسرش رخ داده است پس از هماهنگی با مرجع قضائی هر دو نفر در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه‌شان در کلان شهر اصفهان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهم پدر که عامل اصلی این جنایت و از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب بود، پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف باز کرد و گفت: به دلیل اختلافاتی که از شراکت قبلی با مقتول داشتم به همراه پسرم نقشه قتل او را کشیده و در شب حادثه به بهانه رفتن به تهران برای انتقال یک دستگاه خودرو، همراه با مقتول و خودروی شخصی‌اش راهی جاده  شدیم  طبق نقشه به بهانه جاگذاشتن مدارک و بازگشت به اصفهان او را به یک زیر گذر کشانده و با شلیک کلت کمری به سر مقتول او را به قتل رسانده و با صحنه‌سازی حادثه تصادف، خودرو را آتش زده  و به همراه پسرش که با خودرویی دیگر در تعقیب آن‌ها بود از محل متواری شده است.

تُرکیان با اشاره به کشف اسلحه کلت کمری استفاده شده دربازرسی از مخفیگاه متهمان این جنایت خاطرنشان کرد: پس از اینکه هر دو متهم به جرم خود معترف شدند پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر