زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرزندکشی هولناک در جنوب تهران/ دختر 19 ساله به دست پدش کشته شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
20 تیر 1402
شناسه : 97959
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97959
287+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.

 سرهنگ محمد گودرزی؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: نوزدهم تیر ماه در پی اعلام خبر مبنی بر مرگ مشکوک دختری نوجوان که علت مرگ نیز خودکشی اعلام شده بود، تیم تخصصی از ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر(عج) پلیس پیشگیری تهران سریعاً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ ماموران کلانتری با حضور در صحنه متوجه آثار کبودی بر روی سر و گردن دختر شدند که همین سرنخ کافی بود که ماموران اعزامی به اظهارات پدر وی مبنی بر خودکشی دخترش مظنون شده و موضوع را با بازپرس ویژه قتل در میان بگذارند.

وی گفت: بعد از تحقیقات پلیسی و پی‌جویی‌های انتظامی و همچنین بررسی صحنه جرم مشخص شد پدر دختر پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با فرد مذکری، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان ضمن اشاره به اینکه پدر دستگیر شده که از اتباع کشورهای همسایه هستند در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل دخترش اعتراف کرد، بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و اندکی تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر