زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف اسرار دو سر بریده زن و مردی در محله شیخ‌بهایی تهران

ساواکی بازنشسته که پسرخوانده و همسر او را به قتل رسانده و سرهای بریده‌شان را به آتش کشیده بود، پس از شش سال با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد و آزاد شد.
20 تیر 1402
شناسه : 97949
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97949
359+
بالا
ساواکی بازنشسته که پسرخوانده و همسر او را به قتل رسانده و سرهای بریده‌شان را به آتش کشیده بود، پس از شش سال با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد و آزاد شد.

حادثه 24 -  ساواکی بازنشسته که پسرخوانده و همسر او را به قتل رسانده و سرهای بریده‌شان را به آتش کشیده بود، پس از شش سال با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد و آزاد شد.

مرداد ۹۶ به دنبال پیداشدن دو سر بریده زن و مرد که سوخته بودند در یکی از زمین‌های خاکی محله شیخ‌بهایی تهران تحقیقات پلیس تهران آغاز شد .در بازبینی دوربین‌های آنجا تصویر راننده یک لندکروز به دست آمد. او تحت تعقیب قرار گرفت که معلوم شد مالک خودرو، مردی ۷۷ ساله است که بازداشت شد. این مرد در تحقیقات به این جنایت اعتراف کرد و گفت: سرهنگ بازنشسته ساواک هستم. من و همسرم صاحب فرزند نمی‌شدیم . بعداز آن که خواهرزنم از شوهرش جدا شد، ما پسرش را به سرپرستی گرفتیم. مادرش چند سال بعد فوت شد. زحمت زیادی برای او کشیدم تا این که ۱۳ سال قبل با شیما آشنا شد و ازدواج کردند. عروس جوان معتاد بود و شوهرش را هم گرفتار اعتیاد کرد . آنها اذیت‌مان می‌کردند. وسایل خانه را می‌فروختند و مواد می‌خریدند. پسرخوانده‌ام حتی یک بار مرا به شدت کتک زد که مصدوم شدم. آخرین بار با سلاحم، یک تیر به زیر چشم چپ پسر خوانده‌ام شلیک کردم. همسرش آمد و یک تیر هم به او زدم. سپس هردو را با تیر خلاص کشتم. اجساد را به حمام برده و طی سه شبانه‌روز با اره برقی آنها را مثله کردم. اول خواستم سرها را متلاشی کنم که هیچ وقت هویت آنها به دست نیاید که پشیمان شدم.این مرد بعد از محاکمه در دادگاه کیفری حکم قصاص گرفت که این مجازات در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.  در این سال‌ها پدر مرد جوان هم فوت شد و خواهر و برادران ناتنی وی وراث او شدند. با گذشت شش سال از این ماجرا، اولیای دم جدید مقتول او را بخشیدند و درخواست دیه کردند. همچنین پدر عروس کشته‌شده هم قاتل را بخشید و درخواست دیه کرد . با پرداخت دیه از سوی عامل جنایت، او از زندان آزاد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر