زمان مطالعه: 4 دقیقه

قتل و آزار و اذیت پسر 11 ساله در بیابان‌های اطراف کرج

متهم در دادگاه مدعی شد، تحت تاثیر بیماری‌اش مرتکب این جرایم شده است. مردی که متهم است پسر ۱۱‌ساله را در بیابان‌های اطراف کرج آزار داده و به قتل رسانده، در جلسه دادگاه مدعی شد تحت تاثیر بیماری روانی مرتکب این جنایت شده‌است.
20 تیر 1402
شناسه : 97948
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97948
433+
بالا
متهم در دادگاه مدعی شد، تحت تاثیر بیماری‌اش مرتکب این جرایم شده است. مردی که متهم است پسر ۱۱‌ساله را در بیابان‌های اطراف کرج آزار داده و به قتل رسانده، در جلسه دادگاه مدعی شد تحت تاثیر بیماری روانی مرتکب این جنایت شده‌است.

حادثه 24 -  متهم در دادگاه مدعی شد، تحت تاثیر بیماری‌اش مرتکب این جرایم شده است. مردی که متهم است پسر ۱۱‌ساله را در بیابان‌های اطراف کرج آزار داده و به قتل رسانده، در جلسه دادگاه مدعی شد تحت تاثیر بیماری روانی مرتکب این جنایت شده‌است.

دو سال قبل زن‌و‌مردی وحشت‌زده و هراسان با مراجعه به ماموران پلیس کرج از ناپدید شدن مرموز پسر ۱۱‌ساله‌شان به نام باربد خبر دادند. زن جوان به ماموران گفت: باربد در حال بازی مقابل خانه‌مان در محله چهارباغ بود که ناگهان ناپدید شد‌. همه‌جا دنبال او گشتیم اما خبری از پسرم نیست. دوستانش می‌گویند، مرد جوانی او را به بهانه خرید بستنی با خود برده است. پس از این شکایت، تحقیقات پلیسی برای یافتن پسر‌بچه آغاز شد اما هیچ ردی از او به دست نیامد. یک ماه از ماجرای ناپدید‌شدن باربد گذشته بود که مردی در تماس با پلیس سرنخ کشف این پرونده را به ماموران داد. این مرد بیان کرد: من صاحب یک سوپرمارکت در چهارباغ هستم. حمید یکی از دوستانم است که گاهی به مغازه‌ام می‌آید. او امروز وقتی به مغازه آمد، حرف‌های عجیبی زد و ادعا کرد پسر‌بچه‌ای را به بهانه خرید بستنی ربوده و آزار داده است. بعد هم او را کشته و در بیابان دفن کرده است.  حمید ۲۵ ساله شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به آزار و قتل باربد اعتراف کرد. با راهنمایی حمید، ماموران توانستند جسد او را در بیابان‌های حاشیه کرج کشف کنند. به‌دلیل گذشت زمان علت دقیق قتل مشخص نشد و پزشکان احتمال دادند او بر اثر خفگی جان باخته باشد. برای حمید به اتهام قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه محاکمه اولیای دم باربد برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند و گفتند: حاضر به گذشت از خون پسرشان نیستند و فقط قصاص می‌خواهند.

​​​​​​​ در ادامه حمید در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: آن روز باربد را برای اولین‌بار مقابل خانه‌شان دید‌م که در حال بازی بود.  او را به بهانه خرید بستنی با خودم همراه کردم. پسر‌بچه را به بیابان‌های اطراف چهارباغ بردم و در آنجا آزار دادم. گفت موضوع را به مادرش می‌گوید و ترسیدم. به همین دلیل او را خفه کردم. جنازه‌اش را در بیابان رها کرده و به خانه بازگشتم. چند وقت بعد ماجرا را برای دوستم تعریف کردم و همان روز ماموران مرا در خانه پدری‌ام دستگیر کردند. اتهاماتم را قبول دارم اما باور کنید ناخواسته آنها را مرتکب شدم. سال‌هاست از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برم‌. پول نداشتم داروهایم را بگیرم و به همین دلیل کنترلی بر رفتارم نداشتم.  قضات پس از دفاعیات متهم او را به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی کردند تا سلامت روانی‌اش در زمان قتل بررسی شود‌. پس از اظهار‌نظر پزشکان در این باره، حکم پرونده صادر می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر