زمان مطالعه: 4 دقیقه

اولین واکنش کنعانی‌زادگان به پرسپولیسی شدنش/ ماجرای اهدای موبایل به یک پسربچه چه بود؟

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس به پوشیدن دوباره پیراهن این تیم واکنش نشان داد.
17 تیر 1402
شناسه : 97935
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97935
281+
بالا
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس به پوشیدن دوباره پیراهن این تیم واکنش نشان داد.

حادثه 24 - بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس به پوشیدن دوباره پیراهن این تیم واکنش نشان داد.

محمد حسین کنعانی‌زادگان بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برگشتم به پرسپولیس خیلی خوشحالم، وقتی خانه ای پر از عشق و محبت دارید هرچه هم به شما بدهند نمی‌توانید آن را عوض کنید و از بازگشتم به پرسپولیس خوشحالم.

وی افزود: یک سری حواشی هم به وجود آمده بود و می‌خواهم در موردش توضیح بدهم. حرف‌هایی بود که می‌گفتند کنعانی‌زادگان دارد بازار گرمی می‌کند در حالیکه اصلا چنین چیزی نبود و از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم برای این باشگاه‌ها هم احترام قائل هستم که به من پیشنهاد دادند.

کنعانی‌زادگان ادامه داد: همیشه با صداقت حرف زده‌ام وقتی هم از پرسپولیس جدا شدم گفتم خانه اول و آخرم پرسپولیس است و هر وقت به ایران برگردم جز پرسپولیس جایی دیگری را نمی‌توانم انتخاب کنم. خدا را شکر به اینجا آمدم اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی‌آمدم.

مدافع پرسپولیس در مورد  اینکه گولیسانی و پورعلی گنجی در این تیم حضور دارند و فصل پرچالشی را پیش رو خواهید داشت، گفت: فرقی نمی‌کند ما هم پرسپولیس هستیم و ۲۰ میلیون هوادار پشت ماست. فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی کند. چه یک دقیقه بازی کنم چه ۹۰ دقیقه مهم موفقیت پرسپولیس است که امسال کاری نیمه‌تمام داریم که باید تمامش کنیم و تا یک قدمی‌اش دوسال پشت سرهم با بازیکنان رفتیم (قهرمانی آسیا) امیدوارم امسال بتوانیم این طلسم را بشکنیم و قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است روزهای خوبش را در پرسپولیس تکرار کند، گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند. همیشه گفته‌ام هیچ کم و کسری در زمین نمی‌گذارم. سرم بشکند، رباط صلیبی بدهم و هر اتفاقی رخ بدهد بلند می‌شوم و می‌جنگم. برای این تیم چون هرچه دارم از پرسپولیس است و افتخار می‌کنم این پیراهن را می‌پوشم و به قهرمانی آسیا فکر می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد اهدای یک گوشی به یک کودک هوادار که موبایلش به سرقت رفته بود، گفت: حقیقتش این است که دیدم بچه ناراحت است و خبرنگاران به من اطلاع دادند که گوشی‌اش را از جلوی در دزیده‌اند و من هم دوست ندارم هیچ هواداری چه بزرگ و چه کوچک ناراحت شود. وقتی دیدم اشک می ریزد برایم سخت بود.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه چقدر رقابت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر می‌تواند به ارتقای بازیکنان در تیم ملی کمک کند، گفت: همیشه گفته‌ام استقلال و پرسپولیس هر وقت خوب باشد تیم ملی قوی خواهیم داشت. از قلعه نویی تشکر می‌کنم می‌دانم چقدر زحمت می‌کشد و تک تک بازیکنان تیم ملی را چه در داخل و چه در خارج از کشور آنالیز می‌کند. انتخاب امیرخان خیلی خوب بود. روز اولی که صحبت می‌کرد شناخت کافی از بازیکنان داشت و پر افتخارترین مربی است. خوشحالم که امیر خان قلعه‌نویی آمده و می‌دانم صدرصد نتیجه می‌گیریم و به فینال آسیا می‌رویم و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد کُری‌خوانی‌اش برای هواداران استقلال گفت: برای همه هواداران احترام قائل هستم. بحث حاشیه‌ای نکنید و هر وقت بتوانم هوادار خودمان را خوشحال کنم و امیدوارم با خوشحالی معروفم بتوانم آنها را همیشه خوشحال کنم.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر