زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط مرگبار ۲ شهروند آملی به چاه عمیق

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: دو شهروند در آمل بر اثر سقوط در چاه عمیق جان خود را از دست دادند.
17 تیر 1402
شناسه : 97933
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97933
241+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: دو شهروند در آمل بر اثر سقوط در چاه عمیق جان خود را از دست دادند.

 حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: دو شهروند در آمل بر اثر سقوط در چاه عمیق جان خود را از دست دادند.

روح الله اسماعیلی روز شنبه ۱۷ تیرماه افزود: خبر سقوط این دو شهروند بعدازظهر شنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل اطلاع داده شده بود و بلافاصله ماموران آتش‌نشانی ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه براثرگازگرفتگی داخل چاه در یک ساختمان در حال ساخت باعث مرگ دو چاه کن شده بود، اضافه کرد: اجساد این دو فرد از عمق بیش از  ۱۰ متری چاه بیرون منتقل و کشیده و برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل یادآور شد: بررسی‌ها در زمینه علت سقوط در چاه و مرگ این دو نفر در دست بررسی  است.

اسماعیلی درعین حال ازمالکان خانه ها و سازندگان ساختمان درخواست کرد نسبت به نکات ایمنی در همه مراحل ساخت و پس از ساخت ساختمان ها رعایت کنند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر