زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری در شهرکرد رنگ خون گرفت/ قاتل در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال‌وبختیاری از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و دستگیری ضارب مقتول در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.
17 تیر 1402
شناسه : 97906
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97906
257+
بالا
رئیس پلیس آگاهی چهارمحال‌وبختیاری از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و دستگیری ضارب مقتول در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی چهارمحال‌وبختیاری از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و دستگیری ضارب مقتول در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

سرهنگ جعفر نفر ۱۷ تیرماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری، گفت: در پی مراجعه فردی به واحد گشت کلانتری۱۱ و اعلام خبری مبنی بر فوت پدرش در اثر نزاع و درگیری که در فن آوران شهرکرد به وقوع پیوسته است بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه با بررسی دقیق موضوع و تحقیق از فرد مراجعه کننده به گشت کلانتری ۱۱ که در ادامه بیان داشت پدرم به فن آوران رفته بود که پس از اتمام کار در ورودی فن آوران با فردی با هویت معلوم درگیر شده و با هم نزاع کرده و توسط حاضرین از هم جدا شده اند و بعد به منزل مراجعه و از ناحیه سر اعلام تألم کرد که وی را به مرکز درمانی منتقل کردیم ولی متأسفانه فوت کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و اخذ اظهارات شاهدان یک نفر در ارتباط با این پرونده در کمتر از ۶ ساعت پس وقوع حادثه شناسایی شد.

سرهنگ نفر بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی متهم طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد که در همان بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه پس از تکمیل تحقیقات پلیس متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: عاقبت‌ اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به حقوق یکدیگر می‌‎تواند از وقوع جرائم این‌چنینی جلوگیری کند.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر