زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیست بازیکنان جدید پرسپولیس معلوم شد/ فرش قرمز پرسپولیس برای تازه واردها

سرخپوشان پایتخت درصدد چند ستاره فوتبال ایران هستند تا حضور موفق خود را در فصل آینده تضمین کنند.
15 تیر 1402
شناسه : 97870
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97870
1030+
بالا
سرخپوشان پایتخت درصدد چند ستاره فوتبال ایران هستند تا حضور موفق خود را در فصل آینده تضمین کنند.

حادثه 24 - سرخپوشان پایتخت درصدد چند ستاره فوتبال ایران هستند تا حضور موفق خود را در فصل آینده تضمین کنند.

پرسپولیس‌ها که سه عنوان قهرمانی فصل گذشته فوتبال ایران را از آن خود کرده‌اند در تلاش هستند تا جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی در فصل آینده همچون فصل قبل بدرخشند.

حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حساسیت مدیران پرسپولیس را برای جذب بازیکن بالا برده است چرا که جذب ستاره‌های فوتبال جهان توسط تیم های عربی حاشیه خلیج فارس رقابت‌ را برای سرخپوشان در این تورنمت را سخت کرده است.

پرسپولیس‌ها که با جذب شهاب زاهدی ملی پوش کار خود را در نقل و انتقالات تابستانی استارت زدند توانستند قرارداد تمام کادرفنی فصل گذشته خود را تمدید کنند.

سرخپوشان همچنین پس از کش و قوس های فراوان توانستند امید عالیشاه، گولسیانی و علیرضا بیرانوند را در تیم خود نگاه دارند.

گفته می شود درویش در روزهای آینده به سراغ تمدید قرارداد سعید صادقی،  میلاد سرلک و عیسی آل کثیر خواهد رفت تا شاکله اصلی تیم قهرمان را حفظ کنند.

خبر‌های رسیده حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس برای به خدمت گرفتن حسین کنعانی‌زادگان هم با وی به توافقات خوبی رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی را در فصل آینده با لباس پرسپولیس خواهیم دید.

پرسپولیسی‌ها در فکر شکار یک ملی پوش دیگر هم هستند، سعید عزت اللهی! عزت اللهی که تحت قرارداد وایله دانمارک قرار دارد مذاکرات اولیه خوبی با مدیدان پرسپولیس داشته است و اگر رضایت نامه وی توسط باشگاه دانمارکی صادر شود عزت‌اللهی شانس بالای برلی سرخپوش شدن دارد.

سرخپوشان احتمالا در پست مهاجم و مدافع چپ به سراغ جذب بازیکن خارجی خواهد رفت، گفته می‌شود گزینه‌های خارجی کادرفنی پرسپولیس در این دو پست مشخص شده و این باشگاه پس از جذب بازیکنان داخلی مورد نظر خود به سراغ خرید‌های خارجی خواهد رفت.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر