زمان مطالعه: 1 دقیقه

استوری محمد نادری گزینه مدنظر استقلال

با جدایی عارف غلامی و وضعیت نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته می شود که محمد نادری یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است.
12 تیر 1402
شناسه : 97791
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97791
550+
بالا
با جدایی عارف غلامی و وضعیت نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته می شود که محمد نادری یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است.

حادثه 24 - با جدایی عارف غلامی و وضعیت نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته می شود که محمد نادری یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است.

طی روزهای اخیر گفته می شد یکی از گزینه های استقلال برای تقویت خط دفاعی، محمد نادری است. بازیکنی که هم قابلیت بازی در پست مدافع چپ را دارد و هم اینکه پیش از این، در مرکز خط دفاعی استقلال و دیگر تیم هایش به میدان رفته است.

این بازیکن که پس از اتمام قراردادش با آلتای اسپور بازیکن آزاد محسوب می شود، در ایران تمریناتش را برگزار می کند و در روزهایی که اخبار زیادی پیرامون مقصد احتمالی او منتشر شده، هنوز وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است.

نادری امروز یک استوری با تصویری از خودش در لباس آلتای اسپور را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: «به خدا اعتماد کن و صبور باش🙏» باید دید که در نهایت این بازیکن برای فصل جدید راهی چه تیمی خواهد شد.

برخی از رسانه ها امروز خبر دادند احتمال دارد با توجه به استقلالی شدن سهرابیان که توانایی بازی در دفاع چپ را هم دارد استقلال از خرید نادری منصرف شده باشد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر