زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات درگیری شبانه اتوبوس حامل زائران عتبات در رزن

شب گذشته درگیری جزئی بین اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات و چند تن از رانندگان در شهرستان رزن رخ داد که واقعیت این ماجرا را از فرماندار رزن پیگیر شدیم.
12 تیر 1402
شناسه : 97766
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97766
244+
بالا
شب گذشته درگیری جزئی بین اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات و چند تن از رانندگان در شهرستان رزن رخ داد که واقعیت این ماجرا را از فرماندار رزن پیگیر شدیم.

حادثه 24 - شب گذشته درگیری جزئی بین اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات و چند تن از رانندگان در شهرستان رزن رخ داد که واقعیت این ماجرا را از فرماندار رزن پیگیر شدیم.

فرماندار شهرستان رزن در این‌باره گفت: رزن یکی از محورهای اصلی ورودی غرب کشور محسوب می شود و همه ساله مسافران و زائران زیادی از این مسیر به استان های غرب کشور و نیز به عتبات عالیات تردد دارند.

 علی‌اصغر غفاری‌آثار افزود: هر ساله در ایام اربعین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی برای استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در شهرستان با اشتیاق بسیار راه اندازی و برپا می‌شود و رزنی‌ها همواره در میهمان‌نوازی از مسافران به ویژه زائران عتبات عالیات شهره بوده‌ و هستند.

وی با اشاره به حادثه پیش آمده برای اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات در شهرستان رزن در شب گذشته توضیح داد: دو دستگاه اتوبوس از محور همدان به سمت رزن در حال تردد بوده‌اند که در طول مسیر این دو اتوبوس موازی یکدیگر حرکت کرده و مانع از عبور سایر وسایل نقلیه در مسیر می‌شوند و در نهایت این اقدام آنها موجب ناراحتی برخی خودروهای سواری که در پشت این دو دستگاه اتوبوس حرکت می‌کرده‌اند، می‌شود.

غفاری‌آثار ادامه داد: پس از توقف این دو اتوبوس در داخل شهر رزن، راننده یکی از خودروهای سواری که ساکن یکی از روستاهای شهرستان رزن بوده، با دو نفر از دوستانش با راننده اتوبوس درگیر می‌شوند که خوشبختانه این درگیری جزئی بوده و با وساطت شاهدان این قضیه پایان پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان رزن در پایان خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروی انتظامی شهرستان رزن در محل حاضر شده و دستورات لازم برای پیگیری ابعاد این حادثه را صادر می‌کنند ضمن اینکه این درگیری حتی منجر به شکایت از طرف راننده هم نشده است.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر