زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین خبر از آمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی در رباط‌کریم/ ۵ نفر دستگیر شدند

دادستان رباط‌کریم با بیان اینکه تعداد مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی به ۴۱ نفر رسید، گفت: ۵ نفر دستگیر شدند و تعداد پلمب‌ها به ۶ مورد رسید.
11 تیر 1402
شناسه : 97751
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97751
194+
بالا
دادستان رباط‌کریم با بیان اینکه تعداد مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی به ۴۱ نفر رسید، گفت: ۵ نفر دستگیر شدند و تعداد پلمب‌ها به ۶ مورد رسید.

حادثه 24 - دادستان رباط‌کریم با بیان اینکه تعداد مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی به ۴۱ نفر رسید، گفت: ۵ نفر دستگیر شدند و تعداد پلمب‌ها به ۶ مورد رسید.

محمد یوسف‌وند در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی اظهار داشت: براساس آخرین گزارش‌هایی که از مسئولان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(ع) رباط‌کریم واصل شده است، تعداد کل مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان تا امروز به 41 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 22 نفر هفته گذشته دچار مسمومیت شده بودند افزود: متأسفانه تعداد مسمومیت‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی افزایش یافته و تا امروز به 41 نفر رسیده است و از این تعداد، 6 نفر فوت کرده‌اند و یک نفر نابینا شده است و حال یک نفر وخیم گزارش شده است.

دادستان شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه روز گذشته یک دکه توزیع مشروبات الکلی در پرند پلمب شد و یک نفر در این رابطه دستگیر شد، گفت: به این ترتیب در تیرماه 1402 تا امروز تعداد دستگیری‌ها به 5 نفر و تعداد پلمب‌ها نیز به 6 مورد رسید.

یوسف‌وند در بخش دیگری از سخنان خود از مسمومان و خانواده‌های آنان خواست با مسئولان همکاری کنند تا مراکز تهیه و توزیع مشروبات که موجب خسارات زیاد جانی و مالی برای مردم شده است شناسایی شود همچنین از اصحاب رسانه هم خواست در خبررسانی و گمانه‌زنی‌ها عجله نکنند و اجازه دهند تحقیقات لازم صورت بگیرد.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب سلامتی خود و فرزندانشان باشند و از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنند و همشهریان هم اگر اطلاعی از محل تهیه و توزیع مشروبات الکلی دارند به نهادهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی اعلام کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر