زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان ترس و وحشت مردم از اشرار قمه به دست در البرز

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ۳ نفر از اوباش تحت تعقیب مراجع قضایی که اقدام به قمه‌کشی، قدرت نمایی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در منطقه مهرشهر کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
11 تیر 1402
شناسه : 97740
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97740
265+
بالا
با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ۳ نفر از اوباش تحت تعقیب مراجع قضایی که اقدام به قمه‌کشی، قدرت نمایی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در منطقه مهرشهر کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ۳ نفر از اوباش تحت تعقیب مراجع قضایی که اقدام به قمه‌کشی، قدرت نمایی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در منطقه مهرشهر کرج کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز‌ گفت: اواسط سال گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح مابین یکی از شهروندان و سه نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار استان، بررسی موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان محول شد.

 وی افزود: متهمان که از اوباش شناخته شده و سابقه‌دار استان بودند به محض ارتکاب این جرم با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان به مکان نامعلومی نقل مکان و تمام ارتباطاتشان را با اطرافیان خود قطع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: علی رغم اقدامات حرفه‌ای متهمان برای عدم دستگیر شدنشان توسط پلیس، اما با چندین ماه تلاش مستمر و به کارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی، چندین محل از مخفیگاه متهمان شناسایی و در نهایت هر 3 متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مهرشهر کرج دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهمان انگیزه خود از ضرب و شتم شاکی پرونده را اختلاف شخصی نام برده با یکی از بستگانشان اعلام کردند.

هداوند در پایان با بیان اینکه هر ۳ متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای اوباشی‌گری و گردنکشی ندارد و پلیس با اقتدار با همه کسانی که بخواهند نظم و امنیت مردم را با خطر روبرو کنند برخورد سخت خواهد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر