زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری 17 سرشاخه باند شرکت هرمی در کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک شرکت هرمی در منطقه مهرشهر این شهرستان شناسایی شد.
11 تیر 1402
شناسه : 97729
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97729
170+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک شرکت هرمی در منطقه مهرشهر این شهرستان شناسایی شد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک شرکت هرمی در منطقه مهرشهر این شهرستان شناسایی شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه فاز ۴ مهرشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۷ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آنها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده‌اند و مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آنها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به کرج دعوت کرده و با فریب آنها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی متذکر شد: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر