زمان مطالعه: 4 دقیقه

رابطه پنهانی زن شوهردار با مرد بوتیک‌دار رنگ خون گرفت

مرد بوتیک‌دار که پس از ارتباط پنهانی با زنی، شوهر او را کشته و در زیرزمین خانه‌اش دفن کرده بود، در دادگاه به تشریح قتل پرداخت. همسر مقتول در این جلسه منکر ارتباط با قاتل شوهرش شد.
11 تیر 1402
شناسه : 97723
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97723
453+
بالا
مرد بوتیک‌دار که پس از ارتباط پنهانی با زنی، شوهر او را کشته و در زیرزمین خانه‌اش دفن کرده بود، در دادگاه به تشریح قتل پرداخت. همسر مقتول در این جلسه منکر ارتباط با قاتل شوهرش شد.

حادثه 24 - مرد بوتیک‌دار که پس از ارتباط پنهانی با زنی، شوهر او را کشته و در زیرزمین خانه‌اش دفن کرده بود، در دادگاه به تشریح قتل پرداخت. همسر مقتول در این جلسه منکر ارتباط با قاتل شوهرش شد.

تحقیقات جنایی در این پرونده از آذر سال گذشته و با گزارش ناپدید شدن مرد ۳۷ ساله‌ای به نام منوچهر آغاز شد. برادر منوچهر با حضور در پلیس آگاهی به ماموران گفت: چند روزی است برادرم ناپدید شده و همسرش مدعی است منوچهر آخرین‌بار به قصد خرید کاپشن برای پسرشان از خانه بیرون رفته و در تماس با او اعلام کرده توسط ماموران دستگیر شده است.

با بررسی این شکایت مشخص شد فردی با مشخصات منوچهر از سوی ماموران دستگیر نشده است. همین شک ماموران را به ناهید، همسر منوچهر بیشتر کرد. ماموران با بررسی تماس‌های ناهید، متوجه ارتباط او با مرد بوتیک‌داری در شرق تهران شدند. این مرد به نام رامین دستگیر و در تحقیقات اولیه منکر ارتباط با ناهید شد و ادعا کرد ناهید مشتری مغازه‌اش است که گاهی تلفنی سفارش می‌داده و او خرید را برایش ارسال می‌کرده است.بازجویی‌ها از رامین ادامه داشت تا این‌که او بعد از ۷۰ روز به قتل اعتراف کرد و گفت: «ناهید هر بار که به مغازه‌ام می‌آمد از بدرفتاری‌های شوهرش تعریف می‌کرد و همین درددل‌های او، باعث نزدیکی و رابطه ما شد. از منوچهر کینه به دل گرفته و تصمیم به حذف او از زندگی ناهید گرفتم. روز حادثه با منوچهر تماس گرفتم و گفتم همسرش لباس‌هایی که برای پسرش خریده را در مغازه من جا گذاشته است. خواستم به مقابل خانه‌ام بیاید تا لباس‌ها را به او بدهم. قبل از رسیدن منوچهر، گودالی به عمق دو متر در زیرزمین خانه‌ام حفر کردم. وقتی به آنجا رسید با تهدید اسلحه دست و پایش را بستم و بعد شلیک دو گلوله او را کشتم و در گودال دفن کردم.»

در ادامه ماموران راهی زیرزمین شده، بقایای جسد منوچهر را کشف و به پزشکی‌قانونی منتقل کردند. این در حالی بود که ناهید در تمام مراحل تحقیقات مدعی بود از نقشه رامین برای قتل شوهرش بی‌اطلاع بوده است. با تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و رامین به اتهام قتل عمدی و ناهید به اتهام زنای محصنه در شعبه هفتم پای میز محاکمه قرار گرفتند. در این جلسه اولیای دم مقتول برای رامین قصاص و برای ناهید اشد مجازات را خواستند. سپس رامین در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل و رابطه پنهانی با ناهید را قبول دارم. این زن با حرف‌هایش مرا تحریک کرد تا اسلحه تهیه کنم و نقشه قتل منوچهر را اجرا کنم. آن‌قدر از بدرفتاری‌های شوهرش گفت که دلم به حالش سوخت و این کا ر را کردم.

ناهید وقتی در جایگاه متهم قرار گرفت، حرف‌های رامین را رد کرد و گفت: فقط مشتری بوتیک رامین بودم، من با او رابطه‌ای نداشتم و نخواستم شوهرم را به قتل برساند.

 پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر