زمان مطالعه: 3 دقیقه

نجات گروگان میاندورودی در زابل

فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
10 تیر 1402
شناسه : 97708
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97708
294+
بالا
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبرگفت :‌ در پی گزارشی مبنی بر اینکه یک فقره آدم ربایی در شهرستان میاندورود، بلافاصله با تشکیل گروهی از ماموران پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که، آدم ربایان با یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به آدم ربایی کردند، افزود: ماموران با اقدامات فنی، منزل متهمان را در استان گلستان شناسایی که قبل از حضور ماموران، متهمان به همراه گروگان از آنجا نیز متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که آدم ربایان و گروگان به مکانی نامعلوم متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی ادامه داد: طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی سه نفر از معاونان در این آدم ربایی دستگیر و در بازجویی فنی بعد از مواجه با مدارک و مستندات موجود، به بزه خود اعتراف و محل اختفا گروگان را در شهرستان زابل اعلام داشتند.

سردار مفخمی اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، زمانی که آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیدند، گروگان را در یکی از محله های شهرستان زابل رها کردند.

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: طی پیگیری مستمر پلیس در نهایت کمتر از ۴۸ ساعت فرد ربایش شده صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد و همچنین دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تاکید کرد: جان برکفان انتظامی بی منت در حفظ و تامین آسایش و آرامش مردم با اقتدار تا پای جان ایستاده اند و با اقدامات هنجار شکن مجرمان، مقتدرانه برخورد قاطع و کوبنده خواهند داشت و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

بر پایه این گزارش، تعدادی از اهالی و معتمدان و ریش سفیدان ضمن حضور در ستاد انتظامی شهرستان میاندرود از اقدام قاطع و هوشمندانه ماموران انتظامی در شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی قدردانی کردند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر