زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزار و شکنجه دختر دانشجو هنگام گرفتن رضایت

پسر جوان که به بهانه گرفتن رضایت دختر جوان را به داخل خودرو کشیده و آزار داده بود، در دادگاه منکر جرایمش شد.
10 تیر 1402
شناسه : 97700
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97700
325+
بالا
پسر جوان که به بهانه گرفتن رضایت دختر جوان را به داخل خودرو کشیده و آزار داده بود، در دادگاه منکر جرایمش شد.

حادثه 24 - پسر جوان که به بهانه گرفتن رضایت دختر جوان را به داخل خودرو کشیده و آزار داده بود، در دادگاه منکر جرایمش شد.

اواخر اردیبهشت امسال دختر ۲۲ ساله‌ای به نام مهشید با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از پسری به نام سام به اتهام شکنجه و آزار و اذیت شکایت کرد.

دختر دانشجو در شکایت خود گفت‌: مدتی قبل در دانشگاه با پسری به نام آریا آشنا شدم. او همکلاسی‌ام بود و قرار بود با هم ازدواج کنیم. یک شب آریا از بیمارستان تماس گرفت و مدعی شد در دعوای خیابانی زخمی شده و ضارب او پسری به نام سام است. آریا بعد از این‌که از بیمارستان ترخیص شد به دادسرا رفت و شکایتی را علیه سام مطرح کرد. یک روز سام با من تماس گرفت و گفت حرف‌های مهمی دارد که باید به من بگوید. آن‌قدر اصرار کرد تا قبول کردم با او قرار بگذارم. وقتی داخل ماشین او نشستم، درها را قفل کرد و مرا کتک زد. بعد هم مرا آزار داد. تهدیدم کرد اگر شکایت کنم سراغ آریا می‌رود و این بار او را می‌کشد.پس از این شکایت ماموران به بررسی موضوع پرداخته و سام را دستگیر کردند اما او منکر آشنایی با مهشید و آزارش شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی شکنجه دختر جوان را تایید کرده بود.به این ترتیب، پرونده برای رسیدگی به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه مهشید با تکرار شکایتش گفت: سام وقتی متوجه علاقه آریا به من شد، خواست قراری بگذاریم و صحبت کنیم تا من برایش رضایت بگیرم. وقتی به او گفتم آریا رضایت نمی‌دهد، مرا به شدت کتک زد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

سپس سام در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرایمش گفت: اتهامم را قبول ندارم او خودش با میل رابطه برقرار کرد. من آریا را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا این شکایت را مطرح کرده است.

پس از رسیدگی به این پرونده قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر