زمان مطالعه: 4 دقیقه

خودکشی مردی پس از قتل همسر سابق به خاطر رابطه پنهانی

مرد جوان وقتی پی برد همسر سابقش با دوست صمیمی‌اش ارتباط دارد‌، در اقدامی جنون‌آمیز زن جوان را کشت و با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.
10 تیر 1402
شناسه : 97699
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97699
363+
بالا
مرد جوان وقتی پی برد همسر سابقش با دوست صمیمی‌اش ارتباط دارد‌، در اقدامی جنون‌آمیز زن جوان را کشت و با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

 حادثه 24 - مرد جوان وقتی پی برد همسر سابقش با دوست صمیمی‌اش ارتباط دارد‌، در اقدامی جنون‌آمیز زن جوان را کشت و با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

مرداد ماه سال گذشته مرد میانسالی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدیدشدن دختر ۳۹ساله‌اش خبر داد و گفت‌: دخترم به نام لیلا چندی قبل به دلیل اختلاف‌هایی که با همسرش میثم داشت از او جدا شد‌. حاصل ازدواج آنها دو دختر بود که گاهی به خاطر دختران‌شان با هم ارتباط داشتند‌. دیروز دخترم و داماد سابقم برای تفریح بیرون رفتند که دیگر بازنگشتند‌. چند بار با تلفن همراه دخترم و داماد سابقم تماس گرفتم اما پاسخی ندادند‌. به همین دلیل نگران آنها هستم.‌

پس از این شکایت تجسس برای شناسایی سرنوشت این زن و مرد آغاز شد تا این‌که ماموران متوجه شدند‌، میثم بیهوش در کنار خیابان پیدا و به بیمارستان منتقل شده است.

بررسی‌ها نشان داد میثم با خوردن قرص قصد خودکشی داشته که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافته است‌. میثم درباره سرنوشت لیلا سکوت کرده بود اما کشف لکه‌های خون روی صندلی خودرو، او را واداشت مهر سکوتش را بشکند. میثم گفت‌: من و لیلا سال‌ها قبل ازدواج کردیم که حاصل این ازدواج دو دختر بود‌. زندگی خوبی داشتیم تا این‌که به رفتارهای لیلا شک کردم‌. تصور می‌کردم او با یک مرد غریبه در ارتباط است اما او منکر بود‌. این ماجرا تا جایی پیش رفت که از هم جدا شدیم‌. پس از جدایی به خاطر دختران‌مان در ارتباط بودیم‌. روز حادثه برای تفریح به خارج از شهر رفتیم. موقع برگشت لیلا خوابش برد و من با بررسی گوشی‌اش پی بردم او با دوست صمیمی‌ام اکبر ارتباط دارد‌. عصبانی شدم و لیلا را با چاقو کشتم و بعد جسدش را دفن کردم‌. دیگر علاقه‌ای به ادامه این زندگی نداشتم، پس با خوردن قرص قصد داشتم به زندگی‌ام پایان بدهم که نجات پیدا کردم.

با کشف جسد مقتول و تحقیق در دادسرا، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌. اولیای دم هم برای میثم درخواست قصاص کردند.

قضات با مطالعه پرونده خواستار تحقیق از اکبر شدند تا ادعای میثم بررسی شود. به همین منظور ماموران سراغ اکبر رفتند که او در تحقیقات گفت: میثم و همسرش را در یک مهمانی دیدم. لیلا زن زیبایی بود و از او خوشم آمد‌. چند وقت بعد آنها را به خانه‌ام دعوت کردم که میثم تنها آمد و گفت همسرش قهر کرده و به خانه پدرش رفته است‌. قصد میانجیگری برای آشتی آنها را داشتم که مهر لیلا بیشتر به دلم نشست‌. بعد از این‌که از میثم جدا شد ارتباطم را با او بیشتر کردم و گاهی همدیگر را می‌دیدیم و فیلم و عکس می‌گرفتیم که در گوشی لیلا بود.

با افشای این موضوع‌، مرد جوان به زودی به اتهام قتل همسر سابق خود محاکمه خواهد شد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر