زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان کابوس 16 ساله قاتل تاکستانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از حصول سازش در یک پرونده قتل و نجات یک محکوم از اجرای مجازات قصاص در این شهرستان خبر داد.
06 تیر 1402
شناسه : 97638
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97638
231+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از حصول سازش در یک پرونده قتل و نجات یک محکوم از اجرای مجازات قصاص در این شهرستان خبر داد.
متهم به قتل می گوید که فکر می کرد با گذشت 7 سال پلیس دیگر در تعقیبش نیست.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از حصول سازش در یک پرونده قتل و نجات یک محکوم از اجرای مجازات قصاص در این شهرستان خبر داد.

محمد صمدی اظهار کرد: همزمان با هفته قوه قضاییه و با تلاش و همت دادستانی شهرستان تاکستان، مسئولان زندان مرکزی قزوین و اعضای واحد صلح و سازش شورای حل اختلاف تاکستان، محکوم‌به قصاص پس از ۱۶ سال به زندگی بازگشت.

 بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در این خصوص بیان کرد: این فرد در تیرماه سال ۱۳۸۶ با اتهام نزاع و درگیری منجر به قتل، به قصاص محکوم‌ شده بود.

صمدی در پایان خاطرنشان کرد: گذشت سنت حسنه‌ای است که در دین اسلام و سیره اهل‌بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) بسیار به آن تأکید شده است و امیدوارم این اقدام خداپسندانه اولیای دم مقتول موجب ترویج بیشتر فرهنگ گذشت در جامعه شود.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر