زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل توهین به ساحت مقدس امام حسن مجتبی(ع) در سوادکوه بازداشت شد

فرد هتاک به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی که اقداماتی علیه نظام انجام می‌داد با دستور دادستان شهرستان سوادکوه دستگیر و بازداشت شد.
06 تیر 1402
شناسه : 97624
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97624
256+
بالا
فرد هتاک به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی که اقداماتی علیه نظام انجام می‌داد با دستور دادستان شهرستان سوادکوه دستگیر و بازداشت شد.

 حادثه 24 - فرد هتاک به ساحت مقدس امام شیعیان در فضای مجازی که اقداماتی علیه نظام انجام می‌داد با دستور دادستان شهرستان سوادکوه دستگیر و بازداشت شد.

محمد خانلری دادستان شهرستان سوادکوه از دستگیری فرد هتاک به ساحت مقدس امام حسن مجتبی علیه‌السلام در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدتی پیش شخصی که با نسبت دادن حدیث جعلی به امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی به ساحت مقدس ایشان اهانت کرده بود با دستور قضایی و پس از تحقیقات انجام شده از سوی دستگاه امنیتی، شناسایی شد.

وی افزود: ضمناً این فرد علاوه بر اقدام به هتاکی نسبت به امام شیعیان در فضای مجازی با انتشار مطالبی اقدام به تبلیغ علیه نظام نیز کرده بود.

دادستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: این فرد با انتشار اکاذیب در شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی ، موجب تشویش اذهان عمومی شده بود.

خانلری افزود: این فرد همچنین با نسبت دادن حدیث جعلی به امام شیعیان و ارتکاب این فعل حرام، موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی در شهرستان شده بود.

دادستان سوادکوه ، یادآور شد: پس از تحقیقات و شناسایی، متهم دستگیر و بعد از تفهیم اتهام بازداشت شد تا سایر مراحل طی شود.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر