زمان مطالعه: 2 دقیقه

لو رفتن5 کافه‌ توزیع مشروب در پرند و نصیرشهر/ ‌4 نفر ‌دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از پلمب ۵ کافه‌ که در شهرهای پرند و نصیرشهر مشروب توزیع می‌کردند خبر داد و گفت: ‌۴ نفر در این ‌ارتباط‌ دستگیر شدند.
05 تیر 1402
شناسه : 97599
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97599
229+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از پلمب ۵ کافه‌ که در شهرهای پرند و نصیرشهر مشروب توزیع می‌کردند خبر داد و گفت: ‌۴ نفر در این ‌ارتباط‌ دستگیر شدند.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از پلمب ۵ کافه‌ که در شهرهای پرند و نصیرشهر مشروب توزیع می‌کردند خبر داد و گفت: ‌۴ نفر در این ‌ارتباط‌ دستگیر شدند.

محمد یوسف‌وند در جمع خبرنگاران با اشاره به فوت 6 نفر و مسمومیت 22 نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: در پی بروز حوادث اخیر از سوی دادستانی دستورات لازم در خصوص شناسایی افرادی که مبادرت به تهیه و فروش مشروبات الکلی کرده‌ بودند صادر شد.

وی افزود: در این راستا 4 کافه در شهر پرند و 1 کافه در نصیرشهر که اقدام به فروش مشروبات الکلی می‌کردند، پلمب شد و 4 نفر از توزیع‌کنندگان نیز دستگیر شدند و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: لازم است مردم علاوه بر حرمت شرعی، به‌خاطر خطراتی که استفاده مشروبات الکلی، خصوصاً نوع تقلبی آن دارد از خانواده‌های خود مراقبت کنند تا خدای ناکرده دچار مسمومیت و صدمات جسمی و روحی نشوند.

یوسف‌وند ضمن هشدار جدی به عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی ابراز داشت: عزم دادستانی در این مورد بسیار جدی است و در همین رابطه کافه‌هایی که مشروب توزیع می‌کردند پلمب و افراد مرتبط دستگیر شدند و به شدت در حال شناسایی دیگر افرادی هستیم که اقدام به تهیه و توزیع این اقلام می‌کنند.

دادستان رباط‌کریم در پایان ضمن اعلام اینکه بیشتر مسمومیت‌های اخیر شهرستان مربوط به شهر پرند بوده است خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم که ما را در شناسایی افراد و مکان‌هایی که اقدام به تهیه و یا توزیع مشروبات الکلی می‌کنند کمک کنند چرا که سلامت مردم و جامعه برای ما بسیار اهمیت دارد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر