زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ هولناک 2 نفر در آتش سوزی خانه ای در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: وقوع یک فقره آتش‌سوزی در روستای تیون، منجر به فوت ۲ نفر شد.
05 تیر 1402
شناسه : 97596
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97596
665+
بالا
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: وقوع یک فقره آتش‌سوزی در روستای تیون، منجر به فوت ۲ نفر شد.

حادثه 24 - رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: وقوع یک فقره آتش‌سوزی در روستای تیون، منجر به فوت ۲ نفر شد.

هادی عیدی‌پور دوشنبه ۵ تیرماه در تشریح جزییات این خبر به خبرنگاران گفت: ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه بامداد، وقوع حریق در یک خانه روستایی در تیون، به سامانه ۱۲۵ گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

 او با بیان اینکه براساس گزارش ماموران اعزامی، حریق در یک خانه یک طبقه حادث و فراگیر شده بود، گفت: ماموران با مهار آتش، موفق به شناسایی چهار ساکن این خانه و انتقال آنان به خارج از محیط آتش سوزی شدند.

عیدی‌پور گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنان خانه براثر دودگرفتگی جان باختند و دو نفر نیز به دلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

او همچنین گفت: قبل از ظهر امروز و  به دنبال استشمام بوی نامطبوع در محدوده اکبرآباد شیراز، ماموران آتش‌نشانی در قالب تیم‌های تخصصی به محل اعزام شدند.

عیدی‌پور با بیان اینکه، ابتدا منشاء بو مشخص نبود، گفت: تیم عملیاتی با جست‌وجوی محدوده مسیر اکبرآباد به سمت زیبا شهر، یک تانکر مخصوص حمل مواد شیمیایی را شناسایی و برای بررسی متوقف کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: با بررسی تخصصی و انتشار بخارات، نشت مواد شیمیایی از این تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل یک مایع سریع الاشتعال، مشخص شد.

عیدی‌پور با بیان اینکه بر اساس اطلاعات بارنامه محموله ماده DSO بود، گفت: این ماده بسیار سریع الاشتعال و دارای بخارات سمی است که تیم مقابله با مواد خطرناک سازمان آتش نشانی در حال ایمن سازی محیط هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: نشت این ماده به دلیل غلظت بسیار پائین در محدوده انتشار، امکان ایجاد مسمومیت انسانی و حیوانی را به دنبال ندارد اما ماموران به طور کامل محیط را رصد و هرگونه مشکلی را کنترل کرده‌اند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر