زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل فراری پس از 25 سال در لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: عامل دو فقره قتل در ایلام پس از ۲۵ سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس لرستان شناسایی و دستگیر شد.
05 تیر 1402
شناسه : 97586
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97586
464+
بالا
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: عامل دو فقره قتل در ایلام پس از ۲۵ سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس لرستان شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: عامل دو فقره قتل در ایلام پس از ۲۵ سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس لرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره قتل در استان ایلام در ۲۹ آذر ماه ۱۳۷۷ و فرار متهم و آغاز زندگی مخفیانه وی در استان‌های همجوار تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی قاتل شناسایی و طی هماهنگی و اخذ نیابت قضائی لازم عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی به مخفیگاه متهم در استان خوزستان اعزام و طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به بزه انتسابی مبنی بر تیراندازی در سطح استان لرستان و دو فقره قتل در استان ایلام با انگیزه اختلاف ملکی با اسلحه کلاش اعتراف کرد.

سرهنگ رخشان با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال‌ها پایان یافت اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به دو فقره قتل در سال ۱۳۷۷ اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر