زمان مطالعه: 1 دقیقه

تفریح مرگبار پدر جوان در رودخانه گانه‌زار

رئیس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی استان همدان از غرق شدن یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه گانه‌زار آرتیمان تویسرکان خبر داد.
05 تیر 1402
شناسه : 97584
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/97584
341+
بالا
رئیس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی استان همدان از غرق شدن یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه گانه‌زار آرتیمان تویسرکان خبر داد.

 حادثه 24 - رئیس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی استان همدان از غرق شدن یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه گانه‌زار آرتیمان تویسرکان خبر داد.

مصطفی اسفندی اظهار کرد: عصر روز یکشنبه ۴ تیرماه پس از تماس با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر و واحد کنترل عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن جوانی در رودخانه گانه زار آرتیمان تویسرکان تیم جستجو و نجات در عمق هلال احمر شهرستان تویسرکان به سرپرستی اشکان مالمیر، رئیس عملیات شهرستان به محل اعزام و در ساعت ۱۸:۴۰ عملیات جستجو در عمق آغاز شد.

وی تصریح کرد: به علت گستردگی محدوده عملیات، تیم جستجو و نجات در محیط‌های آبی استان برای پشتیبانی با فرماندهی داوود شهدوستی، سرپرست اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام شد و در ساعت ۲۰:۵۰ پس از دو ساعت عملیات طاقت فرسا، غواصان هلال احمر موفق به کشف جسد غریق شدند و در حضور قاضی متوفی تحویل عوامل قضایی شد.

اسفندی با بیان اینکه اکبر اسماعیل‌بیگی، اصغر اسماعیل‌بیگی، مهدی منصوری و نیما حقیقی نجاتگران حاضر در این عملیات بودند، ادامه داد: متوفی ۲۸ ساله که به تازگی صاحب فرزند شده بود، با دو تن از دوستان خود برای آب‌تنی به رودخانه گانه زار مراجعه کرده که به علت مناسب نبودن محیط آبی و عدم تسلط غریق به فن شنا منجر به غرق شدن وی شد.

وی خاطرنشان کرد: رودخانه و آبگیرها به هیچ عنوان مکان مناسبی برای آب‌تنی و شنا نیست حتی اگر کاملاً به فن شنا آشنا باشید. مردم بدون توجه به هشدارها هنوز هم در این محیط‌ها وارد آب می‌شوند که ممکن است منجر به از دست دادن جان آنها شود.

رئیس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی استان همدان در پایان توصیه کرد: خانواده‌ها حساسیت بیشتری نسبت به تفریحات جوانان خود در محیط‌های دارای آب و ورود عزیزان خود به آب های ناایمن داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر